Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ساحل عاجی یکی از گزینه های بایرن مونیخ برای تقویت پست وینگر است.

طرفداری- نیکولاس پپه، وینگر با استعداد باشگاه لیل عملکرد خوبی در فصل جاری داشته و توجه باشگاه های بزرگی از جمله بارسلونا و بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است.

کریستین فالک، خبرنگار اشپورت بیلد گزارش داد که علاقه بایرن مونیخ به این وینگر جوان جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورن بوسر، رئیس بخش استعدادیابی باشگاه بایرن مونیخ برای دیدن بازی پپه هفته گذشته در فرانسه حضور داشته و در استادیوم بازی لیل و استراسبورگ را از نزدیک تماشا کرده است.

علاقه بایرن مونیخ به او به حدی جدی بوده که حتی بازیکنان این تیم نیز در این خصوص صحبت می کنند. بنجامین پاوار در خصوص علاقه بایرن مونیخ به پپه گفت:

نیکولاس بازیکنی سریع و دریبل زن است و در محوطه جریمه برای تیم حریف تهدیدی بزرگ است. فکر می کنم او بتواند در بوندس لیگا به خوبی بازی کند زیرا پتانسیل بالایی دارد.

پپه 23 ساله در دو فصل اخیر در باشگاه لیل توپ زده است. او در فصل جاری 16 گل به ثمر رسانده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو

دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو غول آلمانی و اسپانیایی‌ در مونیخ، با تساوی دو بر دو پایان یافت تا تکلیف فینالیست به بازی برگشت در مادرید کشیده شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بایرن مونیخ که بعداز یازده سال، بوندس‌لیگا را از دست داده و به لورکوزن واگذار کرده است، امشب برای زنده نگه داشتن شانس تنها جام فصل در خانه به مصاف رکورد دار قهرمانی اروپا رفت و با وجود تلاش فراوان نتوانست پیروز از زمین خارج شود.

ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، کیم، دایر، مزروعی | لایمر، گورتسکا | موسیالا، مولر، سانه | کین 

ترکیب ابتدایی رئال مادرید (2-4-4): لونین | وازکز، ناچو، رودیگر، مندی | والورده، کروس، شوامنی، بلینگام | وینیسیوس، رودریگو

 

بايرن با نقشه های توخل عالی شروع کرد اما این رئال مادرید بود که با افکار کارلو آنچلوتی مثل همیشه بهتر تمامش کرد و بار دیگر هنر مادرید در لیگ قهرمانان را به رخ هواداران متعصب مونیخ کشید.

حملات پر تعداد بایرن مونیخ به شکل ناگهانی با گل وینیسیوس جونیور پاسخ داده شد تا شوکی به تیم توخل وارد شود. پس از آن ریتم بازی به شدت کند دنبال شد و هیچ تیمی موقعیت جدی روی دروازه دیگری ایجاد نکرد.

نیمه دوم با شوک بایرن شروع شد و تا قبل از دقیقه ۶۰ مونیخی‌ها با دو گل همه چیز را عوض کردند و با گل های سانه و کین، پیش افتادند. اما تیمِ مقابل رئال باتجربه بود و اسیر جو فوق‌العاده آلیانتس نشد. آنها با بازسازی روحیه تیمی و فرار از حملات دامنه دار بایرن برای گل سوم، جریان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با چند تعویض شجاعانه کارلتو ، بازی را برگرداندند و بازنده از زمین خارج نشدند. کسی فکرش را نمی‌کرد که مرد ایتالیایی، بلینگام و کروس را بیرون بکشد و با نبوغ مودریچ و تکنیک و سرعت دیاز ، نبض بازی را در دست بگیرد.

حبس شدن بایرن در یک سوم دفاعی، فرصت را به دو برزیلی داد تا با نفوذ استادانه به داخل هجده قدم پنالتی بگیرند و وینی کار را با پنالتی تمام کند.

در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

 

شرح گل‌ها 

بایرن مونیخ ۰-۱ رئال مادرید (وینیسیوس دقیقه ۲۳): پاس عمقی تونی کروس به ‌مانند خنجری بر قلب خط دفاعی بایرن مونیخ فرو رفت و توپش به وینیسیوس رسید و این مهاجم برزیلی در دوئل با نویر سربلند خارج شد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

بایرن مونیخ ۱-۱ رئال مادرید (لروی سانه دقیقه ۵۳): پاس در عرض لایمر به لروی سانه رسید و وینگر آلمانی بایرن مونیخ به زیبایی از بین رئالی‌ها گذر کرد تا به محوطه جریمه برسد و در نهایت با شلیک زیبای خود لونین را به زانو درآورد

بایرن مونیخ ۲-۱ رئال مادرید (هری‌کین دقیقه ۵۶): با خطایی که واسکز بر روی موسیالا مرتکب شد، داور به سود بایرن مونیخ اعلام پنالتی کرد و هری‌کین در کمال خونسردی پنالتی خود را خلاف جهت آندری لونین، وارد دروازه مادرید کرد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید (وینیسیوس دقیقه ۸۲): وینیسیوس جونیور برزیلی پس از مکث و تاملی که پشت نقطه سفید رنگ محوطه جریمه بایرن مونیخ داشت، بر خلاف جهت شیرجه نویر توپش را گل کرد.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود