Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@14:48:43 GMT

لاکچری ترین ساعت مچی که یک گوشی کامل است تولید شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۱۷۳۰

لاکچری ترین ساعت مچی که یک گوشی کامل است تولید شد

رکنا: یکی از عجیب ترین محصولات عرضه شده در کنگره جهانی موبایل، ساعت مچی است که تقریبا از همه امکانات گوشی های هوشمند برخوردار است.

به گزارش مشبل، ساعت یادشده دارای صفحه نمایشگر باریک ولی بزرگی است که می توان آن را تا صدهزار بار خم کرد و از طریق امکان مشاهده آلبوم عکس ها، انواع عکس و فیلم و غیره نیز با کیفیتی مناسب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساعت که نوبیا آلفا نام دارد دارای نمایشگری ۴ اینچی و OLED است که به دور مچ دست بسته می شود و از انعطاف کافی و سازگاری با مچ دست نیز برخوردار است. نکته جالب در مورد این ساعت قاب فلزی، حسگرهای لرزشی و دوربین هایی در دو سمت راست و چپ ساعت یادشده است.

ساعت یادشده با شبکه های نسل چهارم تلفن همراه نیز سازگاری داشته و با حرکات دست نیز قابل کنترل است. از آن می توان برای چت ویدئویی با استفاده از برنامه هایی مانند وی چت، بررسی وضعیت سلامت و برنامه ریزی تمرینات ورزشی با استفاده از حسگرهای های مختلف و غیره استفاده کرد.

با لمس نمایشگر این ساعت و بالا و پایین کردن آن می توان به برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف و همین طور تنظیمات این ساعت دسترسی داشت.

ساعت یادشده مجهز به پردازنده Snapdragon Wear ۲۱۰۰، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰ میلی آمپری است. قیمت این ساعت که در ابتدای بهار به بازار می آید ۵۱۰ دلار است.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سلامت بازار فیلم سلامت بازار گوشی های هوشمند موبایل تولید ساعت عجیب ترین عکس فیلم مرد زن جوان تهران دستگیر دختران بچه مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است