Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:44:38 GMT

هویت ارواح در «احضار» رو شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۱۷۹۱

هویت ارواح در «احضار» رو شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «احضار» اولین سریال ایرانی در گونه ترسناک است و می‌کوشد با به کارگیری مولفه های هراس‌زای ذکرشده در اساطیر مردمان مشرق زمین، به روایت داستان بپردازد.

سریال «احضار» از طریق گلرنگ‌رسانه به شبکه خانگی عرضه شده است و امکان تماشای آن از طریق سامانه فیلیمو هم برای مخاطبان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی سریال،  مدیاژورنال است.

الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی، ریحانه رضی، یاسمن همتی، نرگس امینی، نوش آفرین رحمانی، شیما مرزی، بهار خانی، محمد توکلی و با هنرمندی سلیمه رنگزن بازیگران این سریال هستند.

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر فرانسه در مسکو را احضار کرده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص آمده است که احضار سفیر فرانسه در رابطه با اظهارات جنگ طلبانه پاریس و اطلاعاتی در مورد دخالت فزاینده این کشور در درگیری‌های مرتبط با اوکراین انجام شده است.

بیانیه مذکور اضافه کرد که مسکو به سفیر فرانسه درباره خط مخرب و تحریک آمیز پاریس هشدار داده و تأکید کرده است که این موضوع منجر به تشدید بیشتر درگیری‌ها خواهد شد.

این وزارتخانه در ادامه خاطرنشان کرد که تلاش‌های پاریس برای ایجاد نوعی «ابهام راهبردی» برای روسیه با اظهاراتی درباره اعزام احتمالی نیروها به اوکراین محکوم به شکست است.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی یورو نیوز نیز گزارش داد که روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را به وزارت امور خارجه فراخوانده است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، سفیر بریتانیا و سفیر فرانسه در روسیه روز دوشنبه به طور جداگانه به وزارت امور خارجه روسیه فراخوانده شدند.

به نایجل کیسی، سفیر بریتانیا در روسیه هشدار داده شده که در صورت استفاده اوکراین از تسلیحات بریتانیایی برای حمله به داخل خاک روسیه، پاسخ مسکو می‌تواند هرگونه تأسیسات و تجهیزات نظامی لندن در داخل خاک اوکراین و فراتر از آن را شامل شود.

به گزارش خبرگزاری تاس، «پیر لوی» سفیر فرانسه در مسکو نیز به وزارت امور خارجه روسیه فراخوانده شد.

کد خبر 6098648

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد