Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران باید در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن به مصاف ترکمنستان، یمن و عراق برود و به همین دلیل اردوی شاگردان زلاتکو کرانچار از ۱۱ اسفند آغاز می‌شود تا آماده حضور در مسابقات شوند.

کادرفنی تیم ملی درصدد است تا با آغاز اردو از ۱۱ اسفند تا پایان مسابقات ۶ فروردین ۱۳۹۸ تمرینات فشرده و بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کند تا تیم آماده مسابقات شود و بر همین اساس تصمیم گرفته شده تا تمرینات تیم امید در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی برگزار شود و همچنین در ۲ بازی دوستانه به مصاف اردن و ویتنام بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌ها در روز‌های گذشته از قطعی بودن این بازی خبر داده بودند، اما حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در این باره بیان کرد: در صدد برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با ویتنام و اردن هستیم و کرانچار این دو بازی را از ما درخواست کرده، اما تاکنون قطعی نشده است.

او افزود: تنها ۲۰ روز تا آغاز مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن باقی مانده و مجبور هستیم تا اردو را برگزار کنیم که آن‌ها از لحاظ بدنی و تاکتیکی به شرایط خوبی برسند.  

تیم ملی امید در دی ماه ۱۳۹۷ در تورنمنت قطر به قهرمانی رسید و باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهد.

بیشتر بخوانید:

اسامی شاگردان کرانچار اعلام شد/ سرخابی‌ها به تیم امید می‌روند

عراق را بهتر از سایر حریفان می‌شناسیم/ به دنبال تعامل با باشگاه‌ها هستیم

لژیونر‌های تیم ملی فوتبال کشورمان به ایران می‌آیند

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید ایران آماده حضور در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، سهمیه پنجم آسیا برای حضور در جام جهانی را زنده کرد.

تیم ملی فوتسال ازبکستان موفق شد ویتنام را شکست دهد و ضمن صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، حضورش در جام جهانی را قطعی کند.

البته ازبکستان پیش از این به واسطه میزبانی جام جهانی 2024، حضورش در این تورنمنت قطعی بود و حالا با این پیروزی باعث شد تا یک سهمیه برای حضور در جام جهانی آزاد شود.

بنابراین مسابقات پلی آف میان چهار تیم حذف شده افغانستان، عراق، ویتنام و قرقیزستان شکل هیجان انگیزی به خود خواهد گرفت و حتی نفس‌گیر تر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال خواهد بود.

افغانستان روز جمعه (7 ثور) از ساعت (11:30 به وقت کابل) به مصاف عراق می‌رود و در صورت کسب پیروزی، برای صعود به جام جهانی به مصاف برنده دیدار قرقیزستان – ویتنام در روز یکشنبه (9 ثور) خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور