Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: با افزایش سهم اعتبارات گازرسانی از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد در سال آینده، امیدواریم گاز در مناطق روستایی به همه مدارس برسد و همه بخاری‌های نفتی جمع شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهرالله رخشانی مهر در نشست هماهنگی مسوولان شورای استانی بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور با تبریک ایام روز زن و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: اداره‌های کل نوسازی مدارس کشور در سلامت و نبود فساد سرآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران ما سالم و توانمند هستند و ما از این نظر بسیار خوشحال هستیم. به نظر من نفس حضور خیران در این سازمان بسیار ارزشمند است و همین به ما انگیزه و توان می‌دهد و باعث ایجاد یک نگاه و حرکت جهادی شود.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه تلاش‌ها گاهی حاشیه‌هایی متاسفانه وجود دارد که اصلا وجود خارجی ندارد، نمونه آن هم رسانه‌ای شدن دیوارکشی یکی از مدارس خیرساز بود. شما باید کمک کنید این شایعات فراگیر نشود و حتما از وجهه نوسازی مدارس دفاع کنید. بحث فروش رادیاتور‌هایی در زاهدان با مهر نوسازی مدارس یکی دیگر از این شایعات بود که خود شرکت ایران رادیاتور آن را تکذیب کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس بر حفظ احترام خیران و رفع عواملی که باعث بی‌انگیزگی خیران می‌شود تاکید کرد و گفت: سازمان نوسازی باید به تعهدات خود به خیران عمل می‌کند، تا امروز بیش از ۶۵۰ میلیارد به پروژه‌های مشارکتی خیرساز اختصاص یافته است. ما سال آینده را به نام سال خیران نام‌گذاری کرده‌ایم و بخش زیاد از وقتم را می‌خواهم به خیران اختصاص دهم و برای گره‌گشایی از مشکلات خیرین تلاش می‌کنم.

رخشانی مهر از سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبارات این سازمان تشکر کرد و بیان کرد: دو اتفاق خوبی که افتاد این بود که عدد ابلاغی نسبت به بودجه مصوب علی‌رغم اینکه کاهش ۲۵ درصدی در سایر دستگاه‌های اجرایی داشت، شامل سازمان نوسازی مدارس نشد و دوم اینکه تخصیص ۱۱۰ درصدی بودجه سازمان را شاهد بودیم.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از افزایش اعتبار پروژه‌های مشارکتی خیرساز به هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ خبر داد و درباره بودجه سال آینده این سازمان گفت: در لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس سهم سازمان نوسازی مدارس ۱۸۵۰ میلیارد تومان بود که کمیسیون تلفیق هزار میلیارد دیگر به آن اضافه کرد و اکنون سازمان نوسازی مدارس برای سال آینده ۲۸۵۰ میلیارد تومان بودجه مصوب دارد.

رخشانی‌مهر از افزایش سهم سازمان نوسازی از آسفالت و قیر از ۳ به ۵ درصد و افزایش سهم اعتبارات گاز از ۲۰ به ۵۰ درصد (۸۰۰میلیارد تومان) در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: با این اعتبارات این نوید را می‌دهم که در مناطق روستایی که گاز تا دم مدرسه رفته است بتوانیم گاز را به داخل مدرسه ببریم و کلیه بخاری‌های نفتی را جمع کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش بر حفظ و افزایش خیراین مدرسه‌ساز تاکید کرد و گفت: رقبا زیاد شده‌اند، روز گذشته حتی شنیدیم عده‌ای به دنبال تشکل خیرین ورزشگاه‌ساز هستند؛ دلخوری ما از این است که همین‌ها سراغ خیرین مدرسه‌ساز می‌آیند، بنابراین ما باید خیران را حفظ و به تعداد آن‌ها بیفزاییم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوسازی مدارس آموزش و پرورش مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

آفتاب‌‌نیوز :

 به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: «واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آن‌ها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

جواد نکونام در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر