Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:05:19 GMT

ارتقاي توان رزمي نيروهاي مسلح ضروري است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۲۶۴۱

ارتقاي توان رزمي نيروهاي مسلح ضروري است

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح گفت: ارتقاي توان رزمي نيروهاي مسلح يک ضرورت است و بايد هر روز جايگاه بهتري را در مسايل دفاعي داشته باشند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين «شکرالله بهرامي» روز چهارشنبه در همايش حقوقدانان نيروي زميني ارتش که در ستاد فرماندهي اين نيرو برگزار شد، اظهارداشت: ما ملتي با آرمان هاي بزرگ هستيم که مي‌خواهيم به قله هاي بلند پيشرفت دست پيدا کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ايران را کشوري قدرتمند توصيف کرد و افزود: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مشاوراني‌ را به سوريه و عراق اعزام کردند که پيروزي را براي اين‌ ملت ها رقم‌ زدند.
رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح خاطرنشان کرد: بشار اسد رييس جمهوري سوريه که از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان قهرمان جهان عرب نام گرفته است خود را مديون توان رزمي جمهوري اسلامي ايران‌ مي داند.
بهرامي ادامه داد: نيروهاي مسلح ايران در سوريه جانانه عمل و آمريکايي ها را پس از تحميل چندين دوره شکست مجبور به عقب نشيني کردند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ارتقا توان رزمي جز راهبرد هاي بدون شک يگان هاي نظامي است؛ ما بايد روز به رو قدرت خود را به رخ دشمنان بکشيم.
رييس سازمان ‌قضايي نيروهاي مسلح با بيان‌ اين که بايد روي پاي خود بايستيم، افزود: از همان ابتداي پيروزي انقلاب، امام براي حضور ارتش تاکيد داشتند و ارتشمان نيز با تمام‌ توان از اين انقلاب دفاع کردند.
بهرامي اظهار داشت: به منظور پيشرفت بايد ريل گذاري درست داشته باشيم و براي رسيدن به پيشرفت برنامه داشته باشيم.
وي حقوقدانان و دستگاه قضايي را هميار نيروهاي مسلح دانست و عنوان کرد: حقوقدانان نيروهاي مسلح به عنوان يک‌ نيروي پشتيبان يگان هاي رزمي را حمايت مي کند.
رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح همچنين گفت: زماني که نيروهاي مسلح ما به ميدان‌ مي‌روند بايد به شکلي برنامه ريزي کنيم که از نظر حقوق به خوبي پشتيباني شوند.
بهرامي خطاب به مسئولان حقوقي نيروي زميني ارتش تصريح کرد: بايد بر اساس قانون و با رعايت تمام ‌جوانب قراردادها تنطيم ‌شود تا نيروهاي مسلح در آينده با مشکل روبرو نشوند.
وي افزود: حقوقدانان نيروهاي مسلح در رابطه با بنيادهاي تعاون مسئوليت داريد و اگر در جايي مشکلي ايجاد مي شود بايد سريع حکم ‌قضايي را اخذ و از ادامه فعاليت آن ‌جلوگيري کنيد.
رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح يادآور شد: زماني که موضوع بنياد مسکن ارتش را با آقا گفتيم خيلي ناراحت شدند و گفتند که جلوي کار را بگيريد و اجازه ندهيد فساد ادامه پيدا کند.
بهرامي به موضوع تعاوني عطر گل ياس ناجا اشاره کرد و افزود: تعاوني عطر گل ياس قرار بود 34 درصد سود پرداخت کند که آن را پرداخت نکرد؛ در آن ‌زمان شخصي آمد و گفت پسر من قصد سود رساندن دارد و 34 درصد سود ساخت و ساز مشکلي ندارد؛ در جواب به او گفتم پسر ‌شما قصد پرداخت سود 78 درصد داشت.
سيام*9612*1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد

به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولانی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز شنبه ۱۵ اردیبشهت آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن