Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت با مشارکت مراکز بسیج دستگاه های تابعه وزارتخانه های نفت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و سازمان انرژی اتمی در سالن خلیج فارس مرکز نمایشگاه های بین المللی برگزار شد. در آیین افتتاحیه این جشنواره، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، جعفر سرقینی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این جشنواره حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
مهندس امیر نیک خو مسئول کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه بندرعباس، ترویج فرهنگ و تفکر ناب بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت، معرفی و الگوسازی شرکت های برتر دانش بنیان با تفکر و روحیه بسیجی، ترویج فرهنگ تحقیق و نوآوری در حوزه توسعه و احیای صنعت، الگوسازی در بین جامعه مخاطب در عرصه فناوری و صنعت، معرفی کانون های تخصصی و گروه‌های جهادی برتر در حوزه صنعت از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.  وی، تصریح کرد: در بخش حرفه ای نمایشگاه از میان 2 هزار طرح ارسال شده به این جشنواره 280 طرح انتخاب گردید. 
مهندس نیک خو، یادآور شد: در طرح‌های بخش آماتور نمایشگاه از میان 53 طرح ارسال شده ٢٠ طرح منتخب در پنج غرفه نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
مسئول کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه بندرعباس، اضافه کرد: در دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت از سه طرح اعتلای هادی روشنایی، پایش و عارضه یابی صنایع کوچک و متوسط و شبکه اجتماعی و تخصصی به ترتیب با مشارکت وزارتخانه های صنعت، نیرو و ارتباطات رونمایی شد. وی، اضافه کرد: در این جشنواره سه نفر از بسیجیان قشر بسیج مهندسین صنعتی استان هرمزگان به عنوان بسیجی برتر کشوری شناخته شدند که مهندس امیر نیک خو و علی شنبه نژاد به عنوان مدیر جهادی برتر و دکتر سعید ناصحی به عنوان مهندس سرآمد برترمعرفی شدند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارت از: حذف مجوزهای کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد / صادر بدون شکایت، رد / صادر بدون تأخیر، درهای پشت بسته، اتصال کامل به درگاه ملی مجوزهای کشور و ارائه کامل مجوزها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ICT در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ICT، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوزهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

کد خبر 6097244 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای