Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@08:09:24 GMT

برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی در گناوه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۲۸۴۱

برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی در گناوه

در راستای برگزاری جشنواره فرهنگی، اجتماعی مادرانه استان بوشهر، جشنواره غذاهای ایرانی و محلی در گناوه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون امور اجتماعی استانداری بوشهر صبح امروز در آیین برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی و محلی در گناوه اظهار داشت: در قالب دومین جشنواره  فرهنگی، اجتماعی مادرانه، جشنواره غذاهای ایرانی و محلی در گناوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
محمد مظفری افزود: در ادامه ویژه برنامه‌های فرهنگی دومین جشنواره مادرانه با مشارکت موسسه نیمدری سبز هیات متوسلین زینب کبری(س) و با حمایت دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر در گناوه برگزار شد.
 
وی از استقبال خوب بانوان شهر گناوه  خبرداد و گفت: در جشنواره یاد شده بانوان هنرمند در سنین مختلف هنر آشپزی خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند و بعد از آن توسط کارشناسان آشپزی مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
معاون امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: در این جشنواره غذایی با استقبال خانواده‌های گناوه‌ای روبه‌رو و به 13 نفر از برگزیدگان از سوی دبیرخانه جشنواره مادرانه هدایایی اهدا شد.

مظفری تصریح کرد: دومین جشنواره فرهنگی و اجتماعی مادرانه با محوریت کارآفرینی توسط موسسه نیمدری سبز در سطح شهرستان گناوه برگزار شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف استان بوشهر خانواده زینب فرهنگی و اجتماعی جشنواره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بازی‌های سنتی که معمولا به صورت گروهی انجام می شود با فعالیت‌های حرکتی همراه هستند که به رشد حسی- حرکتی دانش آموزان کمک می کند. تمامی بازی‌های بومی و محلی، هدفمند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی