Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاتونی گفت: طبق روال سال‌های گذشته توزیع اسکناس نو از ۲۰ اسفند از طریق شعب منتخب صورت خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود خاتونی، عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال هم طبق روال گذشته شعب بانک ملی برای ارائه اسکناس جدید اعلام آمادگی کرده اند، با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است از ۲۰ اسفند  متقاضیان می توانند به شعب مشخص شده مراجعه و اسکناس نو دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: هیچ مشکلی برای تامین اسکناس جدید برای سال نو نداریم. همچنین عموم مردم می توانند برای تهیه انواع کارت هدیه های نوروزی و مناسبتی به بانک ها مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.   خاتونی در واکنش به شایعه کمبود فناوری انتشار کارت های اعتباری بانکی گفت: هیچ مشکلی برای تولید کارت های هدیه وجود ندارد زیرا این فناوری که شامل مگنت های مغناطیسی است در گذشته به صورت واردات تامین می شد اما تقریبا مدت کوتاهی است که نخبگان و دانشجویان ملی به تولید این قطعه دست یافتند.   عضو هیئت مذیره بانک ملی ابراز کرد: هفته گذشته طبق جلسه ای که با مدیران بانک مرکزی برگزار شد خواستار افزایش مدت انقضای کارت های عابر بانک شدیم و دلیل  این موضوع ماندگاری بالای این کارت است که در نهایت بانک مرکزی در بخشنامه ای با این موضوع موافقت کرده  و مدت زمان انقضای کارت ها به ۵ سال افزایش خواهد یافت  اما به این منظور نیست که در صدور کارت مشکلی داریم بلکه به دنبال استفاده درست و صحیح از این فناوری ها هستیم.   وی افزود: بانک های عامل در کشور برای استقبال از نوروز تمهیدات ویژه ای را برای استقبال از مشتریان خواهند داشت که یکی از این اقدامات افزایش سقف برداشت از خودپرداز هاست، در ایام عید عموم مردم می توانند به میزان ۵ میلیون ریال از خودپردازها برداشت داشته باشند. مواردی از قبیل بروزرسانی سیستم عامل های ATM ها هم یکی از موارد برای ارائه خدمات بیشتر به عموم مردم در روزهای پر ترافیک سال است.   خاتونی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه دریافت کارت عابر بانک پس از ضبط آن گفت: اخیرا در فضای مجازی خبری مبنی بر این که افراد می توانند کارت خود را پس از ضبط با فشردن دکمه انصراف و صفر دریافت کنند در فضای مجازی منتشر می شود که به نظر می رسد شوخی خنده داری باشد زیرا زمانی که کارت عابر بانک توسط دستگاه ضبط می شود از قسمت ورودی کارت خارج و توانایی و قابلیت بازگشت به این ورودی را ندارد.   وی در پایان با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و کاهش هزینه های شعب گفت: باید به سمت مشتری محور شدن بانک ها حرکت کنیم، تکنولوژی یکی از عوامل پیشرفت در نظام بانکی است که خوشبختانه در این موضوع از کشورهای منطقه عقب نیستیم بلکه حتی در دنیا هم رتبه های خوبی را کسب کرده ایم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت