Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید مدافع حرم محمد قنبریان اعزامی از سپاه قائم آل محمد (عج الله تعالی فرجه و الشریف) سمنان پس از دو سال کشف و شناسایی شد که جزئیات استقبال از این شهید به‌زودی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سمنان، پیکر شهید مدافع حرم «محمد قنبریان» اعزامی از سپاه قائم آل محمد(عج الله تعالی فرجه و الشریف) سمنان پس از دو سال کشف و شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر گروه تفحص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیکرهای پاک و مطهر پنج‌ نفر از شهدای ایرانی که حین ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بودند، کشف و پس از انجام آزمایش‌های دی‌ان‌ای هویت آنان شناسایی شد.

 

این شهیدان شامل بسیجی شهید سعید انصاری از استان تهران، پاسدار شهید حمید محمدرضایی از استان قزوین، پاسدار شهید محمد قنبریان از استان سمنان، پاسدار شهید سید جواد اسدی از استان مازندران و بسیجی شهید میثم نظری از استان تهران می‌شوند.

 

شهید محمد قنبریان اعزامی از سپاه قائم آل محمد (عج الله تعالی فرجه و الشریف) در سال ۹۵ و در حین عملیات مستشاری در سوریه مفقود شد و پیکر وی پس از دو سال کشف و شناسایی شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استعفای ظریف شبستان ظریف خبرگزاری استان بوشهر بیانیه گام دوم انقلاب محمد جواد ظریف مجلس حضرت زهرا س دو سال چشم انتظاری شناسایی پیکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.
ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.
استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.
شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.
استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.
شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.
استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.
شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود  و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر