Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چابک سازی سازمانی و توجه ویژه به پژوهش های نو و خلاقانه از اولویت های مراکز علمی و دانشگاهی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی امروز در جمع مدیران و مسئولان پارک علمی و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت و توسعه امروز و آینده استان در گرو خلاقیت، نوآوری و تولید ایده های سازنده کاربران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه به امر پژوهش و طرح های تحقیقاتی را از راهبردهای اساسی برشمرد و تاکید کرد: باید سعی شود نگاه های دانش بنیان و توسعه محور بر فضای پارک علم و فناوری حاکم باشد و از هرگونه نگاه غیرعلمی دوری کرد.

 


احمدی حمایت همه جانبه از مراکز علمی و دانشگاهی را از رسالت های مهم دانست و افزود: برهمین اساس انتظار می رود مراکز علمی، دانشگاهی و پارک علم و فناوری نگاهی متفاوت و نو به فضای استان داشته باشند و با تولیدات پژوهش های توسعه محور نقش مهمی در پیشرفت همه جانبه استان ایفا کنند.


 

وی تصریح کرد: چابک سازی سازمان ها و دستگاه ها از دیگر ضروریاتی است که امروزه باید صورت پذیرد و سعی شود از تفکر ساختمان سازی، خرید املاک و توسعه فضاهای فیزیکی دور شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید به جای ساخت و سازهای غیرضرور اداری، به فکر چابک سازی سازمانی، نیروی انسانی خلاق و متفکر باشیم و فرهنگ توسعه سازی را در جامعه گسترش دهیم.


 

احمدی گفت: هر چند پارک علم و فناوری استان جوان و تازه کار است، ولی می تواند با حمایت از شرکت های دانش پایه، دانش بنیان و استارت آپ های بومی و استانی برای ساختن استان، گامی بلند و اساسی بردارد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استعفای ظریف حضرت زهرا س شبستان ظریف محمد جواد ظریف خبرگزاری مجلس گام دوم انقلاب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها استاندار کهگیلویه و بویراحمد مراکز دانشگاهی پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: «با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمایید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد