Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام حمزه علی صادقی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری در حاشیه افتتاح اولین خانه عالم در روستای دنگسرک ساری تبلیغ و آشنایی مردم با احکام، مسائل دینی، اعتقادات و رفع شبهات را از اهداف ساخت خانه عالم دانست و گفت: روحانیون، مبلغان و مبلغات حلقه اتصال و آگاهی بخشی به مردم در مسائل تبلیغی و فرهنگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را از ویژگی‌های بارز استقرار روحانی در هر روستا دانست و افزود: برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به نیاز‌های شرعی مردم، فرهنگ‌سازی بر پایه قرآن و عترت و ارتباط با جوانان برای جذب آنان به مراسم‌های معنوی و مذهبی را از مهم‌ترین وظایف روحانیون مستقر در خانه‌های عالم است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان اینکه حاجیه خاتون کاردر زمینی به مساحت ۲۸۰ متر مربع را برای ساخت خانه عالم اهدا کرد، گفت: این خانه در زمینی به مساحت ۱۸۵ متر مربع و با اعتبار ۱۵۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ م

هزینه ۱۵۵ میلیلون تومانی برای بهره برداری یک باب خانه عالم در ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم عالم یکی از معلمان اصفهان است که به مدرسه روستای زفره منتقل می‌شود و، چون تعداد دانش آموزان مدرسه روستا به حد مجاز نمی‌رسید و کلاس‌ها چند پایه می شد، دو فرزند خود را هم به روستا می‌برد و در مدرسه روستایی ثبت نام می‌کند تا تعداد دانش آموزان روستا تکمیل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حالا خانم عالم ۳ سال است که به خاطر دانش آموزان ساکن روستای زفره شده است.
در استان اصفهان بیش از ۷ هزار معلم در روستا‌ها تدریس می‌کنند.

دیگر خبرها

  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل