Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، ​بیش از شصت شرکت کننده در این دوره از مسابقات حاضر و طی دو روز  در مسیر تبریز، اهر، کلیبر و بالعکس با عبور از نواحی بکر و زیبای پربرف و کوهستانی منطقه به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از رقابت ها نفرات برتر به شرح ذیل معرفی و به دریافت کاپ و حکم قهرمانی نائل شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام اول:

آقایان محمدرضا عبادیان و محمدقربانی از استان البرز

مقام دوم:

آقایان بیژن رحمانی و سیدتقی آصف الحسینی از استان قزوین 

مقام سوم:

آقایان جمال زارعی و سیدجمال امینی از استان اردبیل

شایان ذکر است در رده بندی تیمی استانها و محاسبه امتیازات چهار دوره مسابقات تورینگ و سافاری قهرمانی کشور در سال ١٣٩٧ استان های قزوین، البرز و اردبیل به ترتیب در رده اول ، دوم و سوم ایستادند و در رده بنده انفرادی آقای محمودرضا عبادیان از استان البرز عنوان قهرمان سال مسابقات تورینگ و سافاری را به نام خود رقم زد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد