Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@11:41:54 GMT

پلی بک برای حامد زمانی دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۴۹۶۸

پلی بک برای حامد زمانی دردسرساز شد

حامد زمانی چند روز پس از انتشار ویدئوی پرحاشیه اجرای پلی‌بکش در جشن چهل سالگی انقلاب در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با انتشار متنی علیه منتقدانش موضع گرفت و پس از کنایه‌هایی، پلی‌بک خوانی خود را تایید کرد.

به گزارش تابناک، طی روزهای گذشته ویدئوی کوتاهی از اجرای حامد زمانی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسید او در این مراسم لب‌خوانی می‌کرده، به یک باره متن شعر از یادش رفته و صحنه را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این ویدئو موجب بروز حاشیه‌ها و انتقاداتی علیه این خواننده شد. شائبه اجرای پلی‌بک حامد زمانی و انتقادات از او زمانی صورت جدی‌تری پیدا کرد که هم زمان این شایعه به‌صورت فراگیر در فضای مجازی پخش شد که او برای این اجرا رقمی بالغ بر ۹ میلیون تومان پول دریافت کرده است! شایعه‌ای که البته نه از طرف زمانی و نه از سوی برگزارکنندگان با هیچ واکنشی مواجه نشد.

اکنون با انتشار متنی علیه منتقدانش موضع گرفت و پس از کنایه‌هایی، پلی‌بک خوانی خود را تایید کرد اما تلاش کرد با انتشار ویدیوهایی که نمی‌توان صحت‌شان را تایید کرد، اجرای پلی بک را فقط به یک قطعه محدود کند؛ امری که البته محدودیتش نافی نفس زشتی این عمل، آن هم توسط شخصی که برای اجرای زنده رقم قابل توجهی گرفته، نیست.

فارغ از موضع‌گیری حامد زمانی اما سوی دیگر این ماجرا نهاد دعوت‌کننده از این خواننده و شائبه پرداخت مبلغ ۹ میلیون تومانی به او برای این اجرای خبرساز است که در روزهای پس از انتشار ویدئو ترجیح داد نسبت به این حواشی سکوت کند.

حالا و پس از این واکنش از سوی حامد زمانی، بازهم محمد کهندل معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به‌عنوان برگزارکننده این مراسم درباره اتفاقات اخیر در گفتگو با معر فقط به ذکر این توضیح کوتاه بسنده کرد؛ «به طور حتم اگر برای ما مسجل شود که اتفاقات مربوط به شائبه پلی‌بک خوانی آقای حامد زمانی در مجموعه‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب انجام گرفته، قطعاً برخوردهای قانونی لازم صورت خواهد گرفت و تمامی وجهی که بابت این موضوع به ایشان پرداخت شده برگردانده خواهد شد. شما مطمئن باشید بنده و تمامی مدیران مربوطه تا نهایی شدن تکلیف، این اتفاق موضوع را پیگری می‌کنیم.»

بروز چنین اتفقاتی که منجر به شائبه پلی‌بک خوانی برخی از خواننده‌ها در اجراها، برنامه‌های نهادی و کنسرت‌های عمومی می‌شود در شرایطی است که چندی پیش هم شائبه پلی‌بک خوانی حمید هیراد دیگر خواننده موسیقی پاپ در یک کنسرت موسیقی که با صرف هزینه‌های تقریبا گران برای خرید بلیت توسط مخاطبان صورت گرفته بود، موجب بروز حاشیه‌های فراوانی برای این خواننده شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حامد زمانی پلی بک کنسرت کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب در این دیدار در ضربات پنالتی مقابل نارنجی پوشان شکست خورد.

پیکانی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شکست را پذیرا شدند تا حسرتی بزرگ برای آنها باقی بماند. تنها ضربه از دست رفته پنالتی این مسابقه را غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خودروسازان به سمت دروازه حامد لک زد.

ثابت ایمانی که به‌عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان رفته بود نتوانست شوت خود را به تور بچسباند و ضربه‌اش با بدشانسی به بیرون رفت. بعد از هدر رفتن این ضربه پنالتی، هافبک جوان و با تجربه پیکانی‌ها حسرتی بزرگ را تجربه کرد و با شکست تیمش این حسرت برای او بیشتر هم شد.

تصاویری که از حسرت و ناراحتی غلامرضا ثابت ایمانی باقی مانده این اتفاق تلخ را برای او بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم