Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار خبر استعفای محمدجواد ظریف از سمت وزیر امور خارجه, رسانه‌های داخلی و خارجی  به این خبر مهم پرداختند و تحلیل‌های بعضاً متفاوتی را ارائه دادند. در این بین کانال معاند آمدنیوز، شبه‌رسانه ضدانقلاب هم تمام سعی خود را کرد تا با دروغ‌پردازی بار دیگر مردم را فریب دهد و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به سیاه‌نمایی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه صبح امروز حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در نامه‌ای مخالفت خود را  با استعفای وزیر امور خارجه به صورت رسمی اعلام کرد، روح الله زم مدیر کارخانه دروغ پردازی آمدنیوز بدون مرور خبرها، آنچنان روی ناآگاهی مخاطبانش حساب باز کرده که با انتشار توییتی در صفحه‌اش به داستان‌سرایی و دروغ‌پردازی پرداخت و  ادعا کرد رئیس جمهور درخواست استعفای محمدجواد ظریف را پذیرفته است و  درگیری‌های شدیدی بین مخالفان و موافقان استعفای ظریف بین سران کشور در خصوص این موضوع رخ داده است! در صورتی که چندین ساعت قبل از این ادعای مضحک روح‌اللّه زم خبر رد استعفای ظریف توسط روحانی  در تمام رسانه‌ها منتشر شده بود.

در ادامه می‌توانید این دروغ‌پردازی کانال ضدانقلاب آمدنیوز را مشاهده کنید.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی