Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@11:55:01 GMT

بیشترین تصادفات در چه ساعتی رخ داد؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۵۳۲۶

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ساعت ۱ تا ۴ بامداد و ۴ تا ۸ بامداد کمترین تصادفات درون شهری بهمن ماه رخ داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر تجزیه تحلیل تصادفات بهمن ماه بیشترین تصادفات بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ با ٢٩ درصد فراوانی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از آن، ساعت ۱۶ تا ۲۰ با سهم ۲۶ درصد، ۸ تا ۱۲ با ۱۹ درصد و ۲۰ تا ۲۴ با ۱۶ درصد بیشترین فراوانی تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دادند.   رحمانی تصریح کرد: در عین حال ساعت ۱ تا ۴ بامداد و ۴ تا ۸ بامداد هر کدام با سهم برابر ۵ درصد کمترین زمان وقوع رخ داده تصادفات درون شهری در بهمن ماه بوده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری، خلاف قانون است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انجمن تجارت الکترونیک تهران در این بیانیه با اشاره به اینکه مدتی پیش سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی های اینترنتی کرده که با واکنش تعدادی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام همراه شد، گفته که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری تصمیمی خلاف قانون است و آثار زیان باری برای کاربران به همراه خواهد داشت.

بر اساس این بیاینه تاکسی های اینترنتی زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری در سراسر کشور را تأمین می کنند و هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه های این بخش، آثار تورمی برای مردم به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، سرویس های حمل و نقل اشتراکی از بخش های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می آیند و ایجاد هزینه های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ ها، بدنه اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف تر می سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران همچنین از وزیر اقتصاد خواسته تا با توجه به مشکلات این طرح، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شهری شلوغ با بیشترین نرخ رشد جمعیت در جهان
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل