Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@07:41:50 GMT

قيمت گذاري خودرو سليقه‌اي انجام مي‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۵۷۹۸

قيمت گذاري خودرو سليقه‌اي انجام مي‌شود

خبرگزاري آريا- رئيس ­­اتحاديه فروشندگان خودرو گفت: خودرو سازان به صورت سليقه‌اي محصولات خود را قيمت گذاري مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري صداوسيما، سعيد موتمني با اشاره به بسته شدن ورودي خودرو به بازار از سوي شرکت‌هاي توليد کننده از 16 بهمن ماه افزود: اين رفتار خودروسازان، ­ سبب افزايش 12 تا 40 ميليون توماني قيمت خودرو در بازار شد در حالي که نرخ ارز تغييري نکرده و مشکلي هم در کشور رخ نداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي دليل بسته شدن ورودي خودرو به بازار را افزايش قيمت خودرو در بازار دانست و ادامه داد: با توجه به تعيين­ 5 درصد زير قيمت بازار­، شرکت‌هاي خودورساز سبب افزايش قيمت در بازار شدند و پس از آن قيمت شرکتي خودرو را اعلام کردند.
رئيس ­اتحاديه فروشندگان خودرو با اشاره به آرام بودن شرايط بازار در مقايسه با دو هفته گذشته افزود: هم اکنون موج هيجاني که هفته گذشته براي خريد خودرو در بازار خودرو رخ داد، فروکش کرده است و افرادي که به نيت افزايش قيمت، خودرو خريداري کرده بودند بطور قطع با کاهش قيمت خودرو متضرر خواهند شد، زيرا امروز عرضه خودرو به بازار از شرايط بهتري نسبت به دوهفته گذشته برخوردار است.
موتمني با بيان اينکه درخواست ما از خودرو سازان کاهش قيمت پايه خودرو است گفت: بايد آناليز قيمت توليد خودرو مشخص ­و پس از آن قيمت نهايي اعلام شود.
وي قيمت فعلي ­206 تيپ 2 را در حال حاضر 7 ميليون بيشتر از تاريخ 15 بهمن ماه دانست و ادامه داد: اگر قيمت اين خودرو که در تاريخ 26 ديماه­­ 56.5 اعلام شده بود امروز هم با همين قيمت در شرکت عرضه شود بطور قطع با قيمت مناسب نيز به دست مصرف کننده خواهد رسيد.
رئيس ­اتحاديه فروشندگان خودرو با اشاره به اينکه قيمت گذاري 5 درصد زير قيمت بازار در صورت عرضه مناسب اين کالا به بازار، ­ روش مناسبي خواهد بود افزود: هم اکنون 206 تيپ 2 در بازار با قيمت 80 ميليون تومان، 206 v8 با قيمت 93 ميليون تومان، 206 تيپ 5 نيز با قيمت 94 ميليون تومان و سمند lx با قيمت 83 ميليون تومان و پژو 405 نيز به قيمت 79 ميليون تومان در بازار عرضه مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قيمت گذاري خودرو سليقه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا