Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کردستان، جشن درخت آرزوها برای سومین سال متوالی به همت خیران و با هدف کمک به کودکان یتیم نیازمند کردستانی با حضور جمعی از مسئولان و خیران استان در سینما بهمن سنندج برگزار شد تا آرزوی دو هزار و ۵۰۰ کودک نیازمند و یتیم برآورده شود.

محمدرسول شیخی زاده در حاشیه برگزاری این جشن اظهارداشت: آرزوهای این تعداد کودک یتیم و نیازمند در قالب نامه هایی که توسط خود آنان نوشته و جمع آوری شده که خیران با انتخاب هر یک از این دست نوشته ها، آرزوی آنها را برآورده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از مشخص شدن آرزو و نیاز این کودکان، خیران می توانند نسبت به برآورده کردن و تهیه آن اقدام و خودشان آن را به این کودکان تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان کمک نقدی و ارائه خدمات در زمینه نیازهای مختلف ایتام را دو روش دیگر برای مشارکت در این جشن اعلام کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری این جشن تامین نیازها و برآورده کردن آرزوهای این کودکان در آستانه سال جدید است.

شیخی زاده با اشاره به اینکه خیران در جشن درخت آرزوهای سال گذشته پنج میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال به کودکان نیازمند کردستانی کمک کردند، یادآور شد: دو میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از این میزان نقدی و سه میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال آن نیز به صورت کالا و هدایای غیر نقدی بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر شش هزار و ۵۰۰ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند که در کنار خدمات این نهاد برای حمایت از آنها نیازمند کمک خیران هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: خیران همچنین می توانند برای مشارکت در جشن درخت آرزوها و یا ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ اعلام آمادگی کنند.

کد خبر 4553855

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج مشارکت خیرین کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور