Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در حاشیه مراسم نکوداشت آیت‌الله مومن در جمع خبرنگاران به تشریح ویژگی شخصیتی او پرداخت و گفت: آیت‌الله مومن جایگاه خود را داشت و من واقعا حسرت مقام علمی، اخلاقی او را می‌خورم و دلم می‌خواست که من هم از آن برکاتی که خداوند به او داده بود، برخوردار می‌شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوصاف عالم در وجود او بود و مردی مردمی بود و علاوه بر این یکی از دوستان یک نکته‌ای از او به بنده گفت که اگر در زمان حیات او به من می‌گفت، بنده از در این باره حتما سوال می‌کردم؛ با این مضمون که من هرکاری کردم که در پشت آیت الله مومن نماز بخوانم، او اجازه نداد، و او حتی اجازه نمی‌داد کسی پشت سرش نماز بخواند و امامت کند، این کار معنی و مفهوم دارد و من متاسفم که پیشتر این موضوع را نفهمیدم.

آیت الله جنتی افزود: خضوع و حشوع او در حد یک طلبه بود و واقعا خود را از یک طلبه بالاتر نمی‌دانست و برای خود مقامی قائل نبود، او مدتی با بیماری که داشتند خود را به شورای نگهبان و شرکت در جلسه می‌رساندند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به درگذشت آیت الله مومن گفت: این مصیبت نه تنها به شورای نگهبان بلکه به حوزه علمیه و مجلس خبرگان رهبری نیز وارد شد،  چراکه او  از اعضای بالای خبرگان بودند.

آیت‌الله جنتی در پایان گفت: خداوند انشااله روحشان را با روح اولیای خودش محشور کند و به ما هم توفیق بدهد که راه آن هارا ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله جنتی شورای نگهبان آیت الله مومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟

 حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و بار دیگر این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

گفتنی است با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس