Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@20:27:12 GMT

انتخابات 2 مجلس دوم اسفند 98

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۶۳۵۹

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با تائید شورای نگهبان دوم اسفند سال آینده برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه مقدمات و فرآیند اجرایی برگزاری انتخابات سال 98 آغاز شده است، اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی وزارت کشور برای بخشداران، فرمانداران و سایر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آغاز شده و طبق جدول زمانبندی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مکاتبات وزارت کشور با شورای نگهبان پیرامون تعیین زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وزارت کشور در مکاتبه‌ای، تاریخ پیشنهادی برگزاری این انتخابات را ارائه کرده بود که در جلسه اخیر شورای نگهبان این تاریخ مورد بررسی قرار گرفت و تاریخ برگزاری انتخابات مشخص شد.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها، گفت: براساس تأیید شورای نگهبان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 2 اسفند سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شورای نگهبان خبرگان رهبری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج