Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در ادامه بازديدهاي استاني مديران ارشد بانک ، رئيس هيئت مديره بانک دي به همراه جمعي از مديران ستاد مرکزي به استان بوشهر سفر کردند.
به گزارش اداره روابط عمومي و تبليغات بانک دي؛ رضا سهم ديني، رئيس هيئت مديره بانک دي به همراه شعبانعلي داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شريعتي، مديرکل امور شعب و بازاريابي، احمد حشمي پور، مديرکل حوزه مديريت با حجت‌الاسلام والمسلمين ابراهيم تشکري، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان بوشهر و کارکنان  شعبه بوشهر ديدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس هيئت مديره بانک دي با حضور در شعبه بوشهر، ضمن قدرداني از تلاش هاي همکاران اين شعبه در خدمت رساني به ذينفعان با اشاره به ظرفيت هاي تجاري منطقه دريايي استان بوشهر گفت: با توجه به پتانسيل هاي منطقه دريايي بوشهر اين استان از ظرفيت هاي مناسبي براي توسعه سرمايه گذاري برخوردار است که با برنامه ريزي هدفمند مي توان زمينه جذب منابع ارزشمندي را براي بانک فرآهم کرد.
وي با بيان اين که يکي از عوامل مهم در افزايش بهاي خدمات بانکي و تسهيلات پرداختي از سوي بانک‌ها، قيمت تمام‌شده پول در سيستم بانکي است گفت: بانک دي در سال جاري موفق شد علاوه بر عملکرد موفق در جذب منابع، قيمت تمام شده پول را نيز کاهش دهد به گونه اي که با کسب رتبه دوم از نظر شاخص رشد منابع ريالي در بين بانک هاي بورسي در تحقق هدف کاهش بهاي تمام شده پول گام موثري بردارد.
رئيس هيئت مديره بانک دي  يکي از رموز موفقيت بانک دي در فضاي رقابتي را طراحي خدمات و محصولات متنوع برشمرد و تصريح کرد: ارائه خدمات و محصولات جديد مبتني بر نيازهاي روز مشتريان باعث دوام و بقاي بانک در فضاي رقابتي مي شود و بر اعتبار آن مي افزايد.
سهم ديني با تاکيد بر اين که يکي از مهم ترين رسالت هاي بانک دي خدمت رساني به خانواده معزز شهدا و ايثارگران است، يادآور شد: مجموع تلاش هاي همکاران در دستيابي به سودآوري پايدار زمينه ارائه خدمات مطلوب تري را براي جامعه هدف فراهم مي سازد و انتظار مي رود تمامي همکاران شعب براي تحقق اين هدف تلاش مضاعفي داشته باشند.
کارکنان شعبه بوشهر نيز در يک نشست صميمي به بيان نقطه نظرات و ارائه برخي پيشنهادها در خصوص شيوه هاي کاربردي براي اثربخشي بيشتر فعاليت هاي شعب پرداختند.
در پايان اين ديدار، رئيس هيئت مديره بانک دي ضمن قدرداني از عملکرد  مثبت  کارکنان و شعبه به مناسبت بزرگداشت روز زن با اهداي شاخه گل از دو همکار خانم شعبه تقدير به عمل آورد.
همچنين در جريان اين سفر ،رئيس هيئت مديره بانک دي با حجت الاسلام والمسلمين ابراهيم تشکري، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان بوشهر ديدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمين تشکري در اين ديدار ضمن قدرداني از خدمات مطلوب بانک دي و تعامل موثر کارکنان شعبه بوشهر با بنياد شهيد و امور ايثارگران استان براي همکاران بانک دي در راستاي ارزش آفريني و خدمت رساني به ذينفعان آرزوي توفيق کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک دي بازديد از شعب سهم ديني خبرگزاري آريا رقابت پذيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید