Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@05:52:19 GMT

محیط بندرشهید حقانی برای جانبازان مناسب سازی شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۶۶۹۶

محیط بندرشهید حقانی برای جانبازان مناسب سازی شد

به گزارش ایرنا، حمیدرضا محمد حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز98، مزیت ایجاد این پیاده ‌رو‌ها و رمپ‌ ها را فراهم کردن بسترهای لازم برای حمل و نقل و انتقال کالسکه کودکان، چرخ ‌های دستی خرید، افراد روی صندلی چرخدار و سایر مسافران ناتوان و هدایت افراد به مکان های خاص عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم‌ سطح سازی ورودی و خروجی ساختمان پایانه با ایجاد پیاده رو، رمپ و سرویس‌های بهداشتی مختص این افراد از جمله فعالیت‌ هایی بوده که در این بندر عملیاتی شده است.
مدیراداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: این موضوع در راستای رعایت حقوق شهروندی افراد مورد توجه قرار گرفته تا افراد عادی بتوانند از امکانات این محیط ها استفاده کنند.
محمدحسینی همچنین ایجاد کانتر فروش بلیط الکترونیک سفرهای دریایی ویژه معلولان در بندر شهید حقانی را از خدمات ارایه شده به این اقشار عنوان کرد.
وی افزود: همچنین دستورالعمل جدیدی برای شناورهای تندرو تهیه شده که بر اساس آن شناورها باید نسبت به اختصاص یک صندلی ویژه معلولان اقدام کنند و یا یک مکان مناسب برای جانمایی صندلی آنها در نظر بگیرند.
به گزارش ایرنا، 40 فروند شناور با ظرفیت 4000 صندلی ترابری مسافران دریایی بین بنادر شهید حقانی بندرعباس؛ شهید ذاکری قشم، بندرگاه جزایر هرمز و لارک را بر عهده دارند.
مسوولیت راهبری بنادر مسافری بندرعباس تحت مدیریت اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر است.
9887 /6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف تعطیلات جانبازان حمل و نقل قشم مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام

 غلامعلی حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: برگزاری امتحانات نهایی یک فرصت برای چیدن میوه و ثمره یک‌سال تلاش دانش‌آموزان و خانواده آنهاست و باید اهتمام لازم برای بهتر برگزار کردن آزمون بدون دغدغه در یک شرایط خوب با برنامه‌ریزی مناسب فراهم شود.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی جذب هزار و ۴۳۰ دانشجو در دانشگاه شهرکرد

وی با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم و برنامه‌ریزی مناسب برای بزرگداشت این هفته گفت: رشد و توسعه اجتماعی در سایه تلاش معلمان امکانپذیر شده است و باید در این هفته از زحمات معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار تجلیل کرد.

حیدری افزود: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصت مناسبی برای تجلیل از این قشراثرگذار است که با برنامه‌ریزی دقیق و خوب این آیین در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برگزار شود.

وی گفت: تجلیل از معلمان نمونه، تجلیل از خانواده معلمان شهید و همچنین دیدار و سرکشی از خانواده معلمان شهید در این هفته انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاورد‌های دولت در حوزه آموزش و پرورش از جمله طرح رتبه‌بندی معلمان، اختصاص اعتبار برای فضا‌های آموزشی و همچنین افزایش پذیرش و جذب معلم، اختصاص اعتبار در سفر اول و دوم رییس جمهور به استان، تقویت مراکز فرهنگی و اردوگاهی در چند اخیر گفت: این هفته فرصتی بررای اطلاع‌رسانی و تبیین دستاورد‌های دولت است.

وی اظهار داشت: حذف مدارس کانکسی، زیباسازی و بهسازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان و اجرای ۸۰ زمین چمن ورزشی در مدارس از فعالیت‌های شاخص است که با اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها به صورت هنرمندانه و مدون، امید در بین مردم افزایش پیدا می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در ماه جاری گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه مدرسه‌سازی خیران و وضعیت کنونی مدارس استان یک ضرورت است که با استفاده از ظرفیت این جشنواره خیرین جدید دراین حوزه شناسایی و جایگاه خیرن مدرسه‌ساز تقویت شود و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این جشنواره مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم