Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمودرضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر در گردهمایی علمی، کاربردی معاونان منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور در مشهد، گفت: خوشبختانه وضعیت آگاهی‌ها در جامعه ما بالا رفته و پیگیری اهداف سازمانی باید در راس برنامه‌های ما باشد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر مهمترین منابع در سازمان‌ها را منابع انسانی دانست و گفت: پس از منابع انسانی، منابع مالی در اولویت بعدی است و گاهی حتی یک نیروی اندیشمند و مولد می‌تواند سرنوشت خوبی را برای سازمان ما رقم بزند و فرآیند‌های جذب نیرو‌ها و مدیریت منابع انسانی در جمعیت هلال احمر می‌بایست براساس اصل شایسته سالاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیروی سازماندهی مردم در عرصه‌های ماموریت هلال احمر و هنگام بروز حوادث را لازم دانست و افزود: جمعیت هلال احمر می‌بایست علاوه بر امداد و نجات در سایر قسمت‌های ماموریت کاری خود مانند جوانان، داوطلبان، درمان و حوزه آموزش همگانی هم فعال باشد و برای تغییر بهینه و کیفی‌سازی فعالیت‌ها باید در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، برنامه داشته باشیم.
وی گفت: ماموریت‌های جدید در جمعیت هلال احمر، ساختار متناسب می‌طلبد و در این راستا باید قدرشناس داوطلبانی که در خط مقدم ارتباط با مردم بوده و خدمات متنوع و عام‌المنفعه انجام می‌دهند باشیم. عدالت‌محوری در ارتقای منابع انسانی ضروری است سیدحسین دشتی  خزانه‌دار کل جمعیت هلال احمر کشور هم در ادامه این همایش گفت: عدالت‌محوری در تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی ضروری بوده، چرا که هر سیستم و سازمان اداری در نظام آینه تمام نمای نظام و کشور است.   وی افزود: مدیریت منابع انسانی شغل محسوب نمی‌شود و این همایش برای نزدیک شدن دیدگاه‌ها میان خزانه‌داری و منظومه معاونین منابع انسانی و وحدت رویه در پشتیبانی بسیار حایز اهمیت است.
خزانه‌دار کل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه فربه شدن هر سازمان گاهی منجر به خلل در برنامه هاست و بنابراین ما نیز نیازمند اصلاح برخی مسایل و رویکرد‌ها هستیم، افزود: در جمعیت هلال احمر به آیین نامه‌ها و ساز و کار‌های جدید و رویکرد ویژه برای رسیدن به پویایی بیشتر نیازمندیم.
دشتی خاطرنشان کرد: تغییر و دگرگونی بهینه در سازمان‌ها ضرورت امروز نهاد‌ها بوده که با اختیار و پیش از اجبار، باید به آن برسیم؛ سازمان‌های جدید اساس و ذاتشان پویایی است و مدیران باید برای زنده نگه داشتن سیستم با موانع مقابله کنند .
وی با اشاره به برخی سیاست‌های فرادستی در جمعیت هلال احمر مانند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواستار صرفه‌جویی در هزینه‌های کشور و حذف هزینه‌های زائد شد و تصریح کرد: مهمترین ارکان نظام اداری شامل مدیریت، منابع مالی و نیز منابع انسانی با مدیریت استراتژیک و آینده‌نگرانه برای تبدیل ضعف‌ها به فرصت‌ها بوده است.
وی با بیان اینکه تبعات برخورد مدیران با کارکنان، گاهی در خانواده آن‌ها هم موثر است، تاکید کرد: همواره بر ضرورت مدیریت راهبردی با چاشنی دانش و مدیریت دانایی تاکید داریم و منابع مالی نیز باید تامین کننده همه نیاز‌های سازمان باشند و اجرای استراتژی‌ها در سیستم دارای دارای اهمیت است.   انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امدادگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم