Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های توسعه اقتصادی، عمرانی و گردشگری سردابه اردبیل فراهم می‌شود. ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه دیدار دادستان اردبیل با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با محوریت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه این منطقه برگزار شد و در این جلسه هر کدام از مسئولان به نقطه نظراتی در این زمینه اشاره کرده و راهکارهای مناسب را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصوبات تصویب شده در این جلسه مبنی بر فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه منطقه بود و بر ملزوم بودن تلاش دستگاه‌های اجرایی استان برای همکاری در این زمینه و مشارکت با  بخش خصوصی تاکید شد.

ناصر عتباتی در این جلسه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته زیرساخت‌های توسعه اقتصادی، گردشگری منطقه سردابه فراهم می‌شود و انتظار داریم اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین در حال تکمیل استزیرساخت‌های بوم‌گردی در روستاهای خراسان رضوی تقویت می‌شود+فیلمزیرساخت‌های گردشگری دریایی در شهرها و روستاهای ساحلی استان بوشهر ایجاد شد

وی با بیان این که توسعه عمرانی، اقتصادی و گردشگری منطقه سردابه فراهم شده است بیان کرد‌: این مصوبات باید اجرایی شود تا این منطقه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: این منطقه ظرفیت مناسبی برای توسعه استان است و باید دستگاه‌های مربوطه اقدامات مناسب در این زمینه انجام دهند.

عتباتی تصریح کرد: اهمیت به ساماندهی جاده‌ها و خط کشی امری لازم است تا مردم منطقه و گردشگران دغدغه نداشته باشند.

وی با اشاره به نیاز سیستم روشنایی جاده منتهی به سردابه گفت: نیاز است دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدام کنند و توجه ویژه به بحث آب منطقه را خواستار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت:  با توجه به این که دهیاران و شوراهای منطقه سردابه مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح کردند ، این مشکلات با جدیت پیگیری می شود تا دغدغه‌های مردم منطقه برطرف شود.

عتباتی با اشاره به تعطیلات نوروز گفت: در این تعطیلات شاهد حضور گردشگران خواهیم بود و نیاز است برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت انجام شود و برنامه‌ر یزیهای بلند مدت نیز مبنای کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: توسعه گردشگری، اقتصادی و عمرانی سردابه نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و باید مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند.

مطالعه منطقه نمونه گردشگری سردابه انجام می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مطالعه منطقه نمونه گردشگری سردابه انجام می‌شود تا این مسیر به یکی از قطب‌های گردشگری استان تبدیل شود.

نادر فلاحی با اشاره به این که منطقه سردابه اردبیل ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری دارد افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری منطقه اولویت اساسی است که این زیرساخت‌ها را با همکاری دستگاه‌های مربوطه ایجاد می‌کنیم.

وی افزود: میراث فرهنگی اعتباراتی برای ساماندهی جاده منتهی به منطقه سردابه تخصیص داده و مصوباتی که در جلسه امروز بر عهده میراث فرهنگی گذاشته شده اجرایی می‌کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در حال حاضر در مناطق ییلاقی و سردابه اقدامات خوبی انجام شده و درصدد هستیم در آستانه عید نوروز برای استقبال از گردشگران فراهم کنیم.

فلاحی گفت: استقبال از مسافران نوروزی در منطقه و جذب گردشگران در ایام نوروز در این منطقه اولویت اساسی است تا گردشگران در این منطقه حضور یابند و از ظرفیت‌های این منطقه بکر گردشگری بهره‌مند شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:  دو منطقه سردابه و هیر در اردبیل مورد توجه ویژه میراث فرهنگی قرار گرفته و در این دو منطقه پروژه‌های گردشگری مهمی مبنای کار است و پروژه‌های مهمی اجرا می‌شود.

فلاحی از اجرای طرح زمستان بیدار در این منطقه خبر داد و افزود: این جشنواره با حضور مردم و مسئولان 17 اسفند ماه برگزار می‌شود.

هتل 5 ستاره در سردابه احداث می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: هتل 5 ستاره در سردابه احداث می‌شود و بخش گردشگری سردابه اردبیل بسیار بکر و دیدنی است و قابلیت‌های گردشگری فراوانی دارد که زیرساخت‌های توسعه گردشگری با توجه به آنان فراهم می‌شود.

جواد زنجانی گفت: این هتل با اهتمام بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه عمرانی گردشگری سردابه گفت: تصویب این مصوبات و اجرای آن‌ها جزو مهم‌ترین برنامه این جلسه بود که اهتمام ویژه‌ای در این زمینه خواهیم داشت.

فرماندار اردبیل از ساماندهی جاده‌های منتهی به سردابه و روشنایی جاده‌ها خبر داد و افزود: با توجه به این که این منطقه مقصد حضور گردشگران است باید توجه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

زنجانی بیان کرد: در حوزه آب و بهداشت نیز مصوباتی ارائه و تصویب شد که بی شک با اجرای این موارد گام اساسی در توسعه بهداشت و آب منطقه برداشته می‌شود.

وی از تلاش سرمایه‌گذاران در راستای توسعه این منطقه خبر داد و افزود: در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته و این اقدامات با جدیت ادامه دارد.

سلمان‌‌زاده مدیر منطقه قیه‌سویی سردابه با اشاره به این که سردابه یک منطقه بکر گردشگری است گفت: باید مسئولان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی خواستار ساماندهی جاده‌های منتهی به سردابه شد و گفت: باید توسعه منطقه با اهمیت به راه‌اندازی اینترنت پرسرعت، تلفن ثابت و آنتن‌دهی مناسب در منطقه انجام شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی فاضلاب منطقه نیز باید مینای کار قرار گیرد و انتظار داریم مسئولان مربوطه در این زمینه اقدام کنند.

سلمان‌زاده از برگزاری جشنواره زمستان بیدار در قیه‌سویی خبر داد و افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳