Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@02:24:30 GMT

1489 فقره جواز تاسیس در 11 ماهه سال 97 صادر شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۸۱۸۷

1489 فقره جواز تاسیس در 11 ماهه سال 97 صادر شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در 11 ماهه سال‌جاری تعداد 1489 فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود 80 هزار میلیارد ریال و اشتغال 32103 نفر صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر سرمایه‌گذاری 45 درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا از مشهد، راضیه علیرضایی امروز در جمع خبرنگاران گفت: از مجوزهای صادره، بیشترین سهم سرمایه گذاری در طرح‌های استان خراسان رضوی، مربوط به بخش  ماشین آلات و دستگاه‌های برقی بوده که 18395میلیارد ریال ( 25درصد ) از کل سرمایه‌گذاری و بخش سایر محصولات کانی غیرفلزی با سرمایه 8391 میلیارد ریال (11درصد) رتبه دوم و بخش ساخت فلزات اساسی با سرمایه 7384 میلیارد ریال(10درصد) رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 11 درصد مربوط به بخش محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها بوده که با اشتغال 3659 نفر رتبه اول و ساخت مواد و محصولات شیمیایی با اشتغال 3356 نفر (10درصد) رتبه دوم و بخش سایر محصولات کانی‌های غیرفلزی با اشتغال 3002(9درصد) رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

علیرضایی افزود: در حال حاضر خراسان رضوی با 2841 طرح صنعتی فعال و سرمایه‌گذاری 27 هزار میلیارد تومان و اشتغال حدود 79 هزار نفر از نظر تعداد در رتبه ششم و اشتغال در رتبه هفتم کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف استان خراسان رضوی اشتغال خراسان رضوی سازمان صنعت معدن و تجارت فلزات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: دیشب مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد