Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری یکهزار و 200 میلیارد ریال برای بروزرسانی تجهیزات پزشکی در سطح بیمارستان های استان هزینه شده است.

ابراهیم حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای خرید دستگاه های تشخیصی و درمانی هزینه شده و علاوه بر آن، 700 میلیارد ریال نیز برای هتلینگ بیمارستان های آذربایجان غربی در سال جاری تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تاکنون در حوزه درمان استان اقدامات خوبی انجام شده که از جمله آنها می توان به احداث و بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان، مرکز غربالگری سرطان، بخش بلوک زایمان با 13 واحد تک نفره، بخش اورژانس و درمانگاه اورژانس اشاره کرد.
وی بیان کرد: شاخص تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی پیش از امسال، یک تخت به ازای هر یکهزار نفر بود ولی هم اکنون به 1.4 تخت به ازای هر یکهزار نفر رسیده و تنها (0.1) یک دهم از شاخص کشوری عقب هستیم.
به گزارش ایرنا، توسعه خدمات بهداشتی درمانی در سراسر کشور از جمله مهم ترین برنامه های دولت های گوناگون پس از انقلاب به شمار می رود و همه این دولت ها نیز کارهای کوچک و بزرگی را در این راستا انجام داده اند، اما فعالیت دولت تدبیر و امید در این حوزه منحصر به فرد بوده است.
دولت تدبیر و امید، اقدامات گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی انجام داده به گونه ای که این حوزه حساس با تدبیر دولت تدبیر و امید در ریل توسعه افتاده و شاخص های بهداشتی و درمانی دچار تحول شده است.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان تجهيزات بيمارستاني آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان