Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از منابع خبری در شهرداری بروجرد به خبرنگار ایلنا گفت: صبح امروز کارگران شهرداری بروجرد برای سومین  روز متوالی در اعتراض به ۸ ماه معوقات مزدی خود مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر دست به تجمع زدند.

به گفته این کارگران؛ حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر در مجموعه شهرداری بروجرد مشغول کارند که در هشت ماه گذشته دستمزد و حق بیمه آنان پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می‌گویند چند ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای معوقه داریم. در هر دوره بعد از انتخابات شورای شهر که شهردار تغییر می‌کند؛ وعده پرداخت مطالبات داده می‌شود اما بازهم ما با مشکلات معیشتی ناشی از عدم دریافت مزد مواجهیم.

به گفته آنها اگر قرار است مشکلات به همان صورت قبل استمرار داشته باشد چرا اعضای شورای شهر در هر دوره مرتبا شهردار تغییر می‌دهند؟

به نقل از این کارگران گفته می‌شود جدا از معوقات مزدی در زمینه پرداخت بیمه تامین اجتماعی نیز با مشکل روبرو هستیم و در حال حاضر دفترچه‌ای درمانی ‌برخی از کارگران فاقد اعتبار است.

طبق اظهارات آنان تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران در مجموعه شهرداری‌های شهر بروجرد درحالی ادامه دارد که از سوی مسئولان شهری و شورای شهر گفته می‌شود شهرداری به دلیل رکود در بازار مسکن همانند اغلب شهرهای کشور با چالش جدی روبه‌رو شده و منابع مالی خود را از دست داده است. اما به دنبال برنامه‌‌ای نیستند که بتواند منابع درآمدی شهرداری را افزایش دهد و نه مدیران شهری و نه سایر مسئولان به موضوع ورود نمی‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز