Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – رئيس اتحاديه خشکشويان شهرستان زنجان گفت: شهروندان خدمات نظافت منزل، شستشوي فرش و مبل، تاسيسات، نگهداري سالمند و کودک را از اين اتحاديه دريافت کنند.

سيد کمال حسيني نيا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: خدمات منزل اعم از موارد بيان شده در زير مجموعه اتحاديه خشکشويان قرار دارد و شهرونداني که متقاضي هر نوع خدمتي در منزل توسط خانم و آقا باشند از اين اتحاديه درخواست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: شهرستان زنجان هم اکنون 12 مجموعه خدمات نظافتي دارد که همه اين واحدها داراي مجوز فعاليت در سطح شهر هستند.
رئيس اتحاديه خشکشويان شهرستان زنجان گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه نوروز و آغاز خانه تکاني ها، چنانچه شهروندان متقاضي دريافت خدمات در اين بخش از خانم و آقا باشند با شماره 33361555 تماي برقرار کنند.
حسيني نيا خاطرنشان کرد: همه فعالان در اين مجموعه اعم از نظافت (شستشوي فرش و مبل)، تاسيسات، پرستار براي نگهداري سالمندان و کودکان در منزل داراي بيمه مسئوليت بي نام هستند که چنانچه متقاضيان اين خدمات دچار خسارت شوند از طريق بيمه جبران مي شود.
وي ادامه داد: هيچ مجموعه بدون مجوزي براي ارائه اين خدمات در سطح شهرستان زنجان نمي تواند اقدام به فعاليت کند.
رئيس اتحاديه خشکشويان شهرستان زنجان گفت: مراکز فعال ارائه خدمات نظافت هرکدام بيش از 20 نيروي فصلي و دائمي دارند.
حسيني نيا اضافه کرد: از سال آينده خدمات به شهروندان توسط اين نيروهاي خدماتي با کيفيت بالاتري ارائه خواهد شد.
به گزارش ايرنا، مراکز ارائه خدمات نظافت، نگهداري از سالمندان و کودکان و تاسيسات تا 6 ماه گذشته در زيرمجموعه اتحاديه لوازم آرايشي و بهداشتي قرار داشت.
9505/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در جاده رشت - انزلی یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در ساعت ۲:۳۲ بامداد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو اطفای حریق و نجات به محل حادثه واقع در جاده رشت- انزلی جنب دیوار فرودگاه روستای بیج اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: برخورد خودرو با درخت و دیوار منزل مسکونی باعث مصدومیت شدید سه مرد و یک زن حدوداً ۳۰ تا ۳۵ ساله شده بود که تیم عملیات آتش‌نشانی با همکاری عوامل اورژانس نسبت به خارج کردن هر چهار مصدوم اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مصدومان توسط سه خودرو اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی یکی از مصدومان مرد در بیمارستان فوت کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه است، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه در آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 750477

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر