Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای نمایش "همسایه آقا" عصر امروز با حضور اصحاب رسانه آغاز شد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نمایش "همسایه آقا" با مضمونی اجتماعی از عصر امروز چهارشنبه در سالن استاد صادقی خانه تئاتر تبریز به روی صحنه رفت.

این نمایش که توسط گروه سایه اجرا می‌شود، به منظور توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، با کاهش قیمت بلیت‌ها، قصد دارد زمینه‌های لازم برای حضور عموم مردم در تئاتر را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای شاهنامه خوانی و نقالی در نمایشگاه کتاب زاهدان + فیلماجراهای گسترده گروه های تئاتر بچه های مسجد در جشنواره "چهل مسجد، چهل نمایش""همسایه آقا" در تبریز به روی صحنه می‌رود

به گزارش تسنیم، نمایش "همسایه آقا" با بازی فیروز عاقلی، میثم حبیبی، الهام نظیری، مهیار سرخابی، محمدامین مینویی، معصومه عباسی، شهاب‌الدین رمضانی که امروز به روی صحنه رفت، از ساعت 18:30 در سالن استاد صادقی خانه تئاتر تبریز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان امروز جمعه ٧ اردیبهشت ماه با یکی از نمایش‌های عروسکی پرمخاطب خود در سال جاری به نام «استخوان ماهی جادویی» مهمان مردم رفسنجان است.

این نمایش عروسکی امروز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

کد خبر 6089001

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم