Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@09:15:14 GMT

پادشاهی مسی در برنابئو

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۱۹۸۲۶

به گزارش ایلنا، بعد از خبر مصدومیت مسی نگرانی زیادی بین هواداران بارسلونا از غیبت احتمالی او در ال‌ کلاسیکوهای پیشرو به وجود آمد. شاید این نگرانی بی علت هم نباشد خصوصا اینکه عملکرد مسی در ال‌کلاسیکو‌ها همواره عالی بوده‌است. با نگاهی اجمالی به بازی‌های این فصل بارسلونا تفاوت بین بازی‌هایی که مسی در زمین حاضر بوده با بازی‌هایی که بارسا کاپیتانش را در اختیار نداشته کاملا مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رفت ال‌کلاسیکو با آنچه از دو تیم انتظار می‌رفت کاملا متفاوت بود. حضور مسی در زمین هم نتوانست باعث تغییر جریان بازی شود. نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد شاید باعث خوشحالی مادریدی‌ها شده باشد اما اگر نگاهی به بازی‌های اخیر دو تیم در برنابئو داشته باشیم اوضاع کاملا به نفع بارسلوناست.

از 6 بازی اخیر دو تیم که در سانتیاگو برنابئو برگزار شده بارسا 4 بازی رو برده و مادریدی‌ها هم دوبار با پیروزی از زمین خارج شده‌اند. نگاهی به عملکرد مسی در این 6 بازی می‌تواند نگرانی مادریدی‌ها از بازی امشب را بیشتر از گذشته کند.

اعجوبه‌ی آرژانتینی بارسا در 5 بازی از این 6 بازی در زمین حاضر بوده که توانسته 6 گل وارد دروازه مادریدی‌ها کند و دو بار به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داده است. مطمئنا بهترین بازی که از مسی در ال‌کلاسیکوها به یاد داریم به بازی برگشت فصل 14/2013 برگردد که با سه گل و یک پاس‌گل بهترین بازیکن زمین شد و نقش ویژه‌ای در پیروزی 3-4 کاتالان‌ها داشت.

حالا هواداران بارسا امیدوارند بعد از بازگشت مسی از مصدومیت و آمادگی خوبی که دارد بتواند عملکرد خوبش برابر سویا را تکرار کند و یکبار دیگر باعث صعود بارسا به فینال کوپا دل‌ ری شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید لیونل مسی ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد