Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین اخبار از افزایش حقوق و توزیع بسته حمایتی دوم، واکنش مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان به فامیل بازی در شهرداری تهران، ریز اتهامات عابربانک پرسپولیس اعلام شد و غیره از مهم‌ترین اخبار امروز چهارشنبه (هشتم اسفند ماه) بود.

ریز اتهامات عابربانک پرسپولیس اعلام شد/ اخلال در نظام اقتصادی، پولشویی و خیانت در پرونده هدایتی

دادگاه رسیدگی به پرونده حسین هدایتی در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود صف گوشت زیبنده مردم نیست/ عده‌ای اصرار دارند بگویند ذخیره گندم کشور بزودی تمام می‌شود/ کمبود آرد نداریم/ تشکیل پرونده برای رئیس اتحادیه لوازم خانگی

دادستان تهران گفت: قوه قضاییه با گران‌فروشی سازمان‌یافته و احتکار مقابله و به دولت کمک می‌کند.

ماجرای غم انگیز کسب و کار دخترانی با صورت‌های پوشانده شده در تونل‌های زیرزمینی تهران

ماسک به صورت زده‌اند و مقعنه شان را پایین کشیده‌اند. تنها چشمانشان پیداست و همین چشم‌ها را نیز از مأموران مترو می‌دزدند. لابلای جمعیت خودشان را گم می‌کنند تا مأموران آن‌ها را نبینند.

توزیع بسته حمایتی دوم تا پایان سال

قبادی دانا گفت: با تأمین اعتبار بسته حمایتی یک نوبت دیگر تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

مصرف کننده کراک و شیشه را چگونه بشناسیم؟

یک درمانگر اعتیاد گفت: مصرف ماده مخدر کراک موجب احساس سرخوشی شدید و مصرف ماده مخدر شیشه نیز موجب توهم در فرد مصرف کننده می‌شود.

بازداشت معلمی که دانش آموزان را داغ گذاشته بود

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان نظرآباد از بازداشت معلم خاطى خبر داد که با قاشق داغ به پنج دانش آموز دبستانى صدمه بدنى وارد کرده بود.

آخرین اخبار از افزایش حقوق و توزیع بسته حمایتی دوم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دستمزد کارگران در سال ۹۸ و نحوه توزیع بسته حمایتی دولت توضیحاتی داد.

واکنش مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان به فامیل بازی در شهرداری تهران

مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان، نسبت وضعیت فامیل بازی در شهرداری تهران واکنش‌های غم انگیزی نشان دادند.

جذب سرباز مدرس در دانشگاه پیام نور صحت ندارد

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره اخبار منتشره در خصوص جذب سرباز مدرس در دانشگاه پیام نور توضیحاتی داد.

اجرای طرح ویژه گشت تعزیرات تا ۱۶ فروردین ۹۸

اسفنانی گفت: طرح ویژه نوروزی گشت تعزیرات پایتخت از روز سه‌شنبه (۷ اسفند ماه) آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه دارد.

شب عید نباید زندانی مهریه داشته باشیم/ تأکید بر توقیف نشدن حساب‌های دولتی در حین اجرای احکام

رئیس دادگستری تهران گفت: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا در ایام شب عید زندانی مهریه نداشته باشیم.

توسعه فضای زیارتی حرم مطهر امامین جوادین (ع) به ۲۲۰۰ مترمربع + عکس

فضای زیارتی حرم مطهر امامین جوادین (ع) با تلاش عوامل اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمک‌های خیرین ایرانی و عراقی ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع توسعه یافت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه انقلاب دادستانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟

کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با استدلال علمی گفت: نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند.

به گزارش مشرق، معصومه تکلو ضمن تاکید بر سلامت آب‌های آشامیدنی و معدنی بسته بندی، افزود: امکان ندارد ارگان نظارتی مهمی مثل سازمان غذا و دارو بدون مطالعه و لحاظ مسائل فنی و بهداشتی برای فرآورده‌ای مجوز مصرف و پروانه بهداشتی صادر کند کما اینکه عدول از تعهدات توسط شرکت هم می‌تواند موجب ابطال موقت یا دائم مجوز شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مباحث فنی و علمی اصولاً در رسانه‌های عمومی نیست، تصریح کرد: گاهی ناچار هستیم برای اطمینان بیشتر مردم نکاتی را گوشزد کنیم مثل اینکه گرانول پلیمر مورد مصرف جهت بسته بندی آب‌های بسته بندی شده، پلیمر پلی اتیلن ترفنالات است که از دو منومر اتیلن گلایکون و اسید ترفتالیک تحت خلأ دما و زمان معین و با ایجاد پیوند کوالانسی بین دو منومر مذکور در راکتور پتروشیمی تولید می‌شود.

کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ادامه داد: این شرکت پترو شیمی تندگویان دارای گواهی مناسب برای مصرف انسان از آزمایشگاه‌های داخل و خارج کشور است، لذا قرار گرفتن بطری آب در معرض نور آفتاب و یا انجماد آن در فریز، قادر به تخریب بطری‌های یکبار مصرف آب و خروج ترکیبات فتالات از پلیمر نمی‌شود.

تکلو در پایان به مردم این اطمینان را داد که با توجه به کنترل سه سطحی سلامت آب‌های معدنی و آشامیدنی بسته بندی در سازمان غذا و دارو، با خیال راحت از آنها استفاده کنند و بدانند کوچک‌ترین تهدید سلامتی در فرآورده‌های غذای و آشامیدنی در اولین زمان ممکن به اطلاع آنها خواهد رسید.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی