Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:22:38 GMT

برد الشحانیه با تاثیرگذاری رضاییان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۰۵۶۹

برد الشحانیه با تاثیرگذاری رضاییان

مدافع راست ایرانی الشحانیه روی یکی از گل‌های برتری تیمش مقابل الریان تاثیرگذار ظاهر شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الشحانیه که برای هفتمین بازی متوالی نیم‌فصل دوم رامین رضاییان را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۴۰ امشب در استادیوم بزرگ حمد میزبان تیم رده چهارمی الریان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رامین رضاییان که بعد از پیوستن به الشحانیه قطر یک گل برابر الدحیل به ثمر رسانده و روی دو گل تاثیر گذاشت، امشب نیز همانند هفته قبل برابر العربی، با ارسال خود زمینه‌ساز یکی از گل‌های تیمش برابر الشحانیه شد.

الحشانیه در دقیقه ۶ دیدار امشب برابر الریان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت فنی و محکم رامین رضاییان از جناح چپ زمین را فهد یونس باکر نتوانست دفع کند تا ریبین غریب سولاقا، ملی پوش عراقی الشحانیه گل اول این تیم را به ثمر رساند.

 

یاران رضاییان که در چهار مسابقه اخیرشان دو تساوی برابر الخور و قطر اس. سی و دو شکست مقابل السد و العربی داشتند، امشب نمایش خوبی در دیدار با الریان، یکی از سه نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کردند و توانستند دو گل دیگر توسط سلطان الکواری و سعد حسین به ثمر رساندند تا بعد از پنج هفته ناکامی دوباره به برتری دست یابند.

الشحانیه که در دیدار امشب رامین رضاییان را ۸۱ دقیقه در ترکیب داشت، به پیروزی پُر گل ۳ بر صفر خانگی مقابل الریان دست پیدا کرد تا ۲۰ امتیازی شده و بالاتر از الغرافه در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

قطر الشحانیه رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الشحانیه رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!