Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@07:38:11 GMT

دستگیری 210 سارق در تهران/اعتراف به 2000 فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۱۷۲۵

دستگیری 210 سارق در تهران/اعتراف به 2000 فقره سرقت

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه هفتمین مرحله از طرح دستگیری سارقان شهر تهران، با اشاره به جزئیات این مرحله از طرح مذکور، گفت: در این مرحله از طرح، 210 سارق بازداشت شدند که اکثر آنها در باند های سرقت عضو هستند.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان این که متهمان دستگیر شده در این طرح تا کنون به بیش از 2 هزار فقره سرقت اعتراف کرده‌اند،گفت: برخی از دستگیرشدگان در قالب 47 باند فعالیت داشتند که 20 باند از آنها باندهای زورگیر، کیف قاپ و گوشی قاپ حرفه ای بودند و همچنین 128 نفر از مجرمان نیز سابقه‌دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از این 210 متهم 128 نفر نیز سابقه دار هستند که 51 نفر آنها سابقه سرقت های به عنف، زورگیری و کیف قاپی دارند، 19 نفر سابقه سرقت از منزل دارند که به دفعات بازداشت شده اند و 30 نفر نیز دارای سابقه سرقت خودرو، محتویات آن و موتورسیکلت، 14 نفر جعل و کلاهبرداری و 2 نفر نیز سابقه قتل داشته اند، همچنین پنج نفر از این متهمان به اتهام قتل بازداشت شده اند.

رئیس پلیس پایتخت، با بیان اینکه 56 خودرو نیز از این متهمان توقیف شده است،گفت: 2 قبضه سلاح کمری و 300 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه از جمله اقلام سرقتی کشف شده از آنان است و این افراد به اتهام جرایمی چون سرقت، زورگیری، قتل، جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند و در میانشان پنج قاتل نیز حضور دارد.

سردار رحیمی، با اشاره به این مطلب که سه گروه نیز قصد سرقت مسلحانه در ایام شلوغی خریدهای نوروزی را داشتند که در عملیاتی پیش دستانه و قبل از هر اقدامی دستگیر شدند، گفت: طرح های پلیس هوشیارانه و با قدرت در تهران ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با سرقت که از 23 بهمن ماه امسال آغاز شده، توضیح داد: ما طرح های مختلفی را در این روزها به اجرا درآورده ایم و 211 مرکز مختلف خرید زیر نظر ما قرار دارند که در همین حین طرح های ترافیکی نیز به اجرا در خواهد آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به آمار کاهش سرقت منازل در تهران، ادامه داد: سرقت منازل و زورگیری کاهش و سرقت های خرد افزایش داشته است که در زمینه سرقت ها نیز کشفیات خوبی داشته ایم.

وی در زمینه طرح جمع آوری معتادان مناطق آسیب پذیر تهران، تشریح کرد: طرح جمع آوری معتادان در سراسر تهران ادامه دارد و ما در منطقه شوش، مولوی و دروازه غار که این مناطق را به سه رینگ تقسیم کرده ایم، در سومین مرحله اجرای این طرح هستیم که به صورت ترمیمی و تثبیتی اجرا می شود.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: 17 مسجد و پایگاه های بسیج در این مناطق فعال شده اند و حضور فعال پلیس برای اجرای موفقیت آمیز این طرح تا پاک شدن کامل این مناطق ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس پایتخت طرح دستگیری سارقان حرفه ای و زورگیر دستگیری 210 سارق حرفه ای مجرمان سابقه دار سردار حسین رحیمی دستگیری سارقان شهر تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت دستگیری 210 سارق حرفه ای مجرمان سابقه دار سردار حسین رحیمی دستگیری سارقان شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد