Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، عصر چهارشنبه، هشتم اسفند در همایش «رویش ماندگار» که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهارکرد: در گذشته وقتی صبحت از جوان می‌شد فقط حل مشکلات جوانان مطرح بود بود..

وی بحث بیکاری اشتغال و ازدواج جوانان را مشکلات این قشر تاثیرگذار جامعه دانست و گفت: رهبری با نگاه راهبردی جوانان نگاه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی با ذکر این مطلب که رهبری به جوانان نگاه پیش برنده است، اضافه کرد: اوج حرکت رهبری در توجه به جوانان اعلامیه جدیدی بود که در ۲۳ بهمن صادر کردند.

استاندار لرستان با اشاره به این‌که اگر کشور را به دست جوانان ندهیم نخواهیم توانست کشور را پیش ببریم، ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه به جوانان مورد تاکید دارد.

وی با ذکر این مطلب که نماینده ولی‌فقیه در لرستان از ده سال قبل مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان را راه‌اندازی کردند، یادآور شد: این مجمع منشا برکات خوبی برای استان بوده است.

خادمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی، یادآور شد: باید از ظرفیت و فرصت مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان استفاده و از این ظرفیت به نفع استان بهره‌برداری کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به این‌که لرستان از استان‌های جوان کشور است، اضافه کرد: جوانان در جنگ‌ اقتصادی در شبیخون فرهنگی باید در خط مقدم باشند.

 انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی استاندار لرستان مجمع مشورتی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس