Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:10:39 GMT

۳۹۶۰ نفر سهمیه حج تمتع استان گلستان در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۲۰۳۲

۳۹۶۰ نفر سهمیه حج تمتع استان گلستان در سال ۹۸

میرقاسم پور سهمیه اعزام زائران حج تمتع استان گلستان در سال ۹۸ را سه هزار و ۹۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: ثبت نام حج تمتع از روز (جمعه ۱۰ اسفند) آغاز می شود.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از مجموع سرانه 84 هزار و 500 نفری اعزام زائران در سال 98، سه هزار و 960 نفر سهمیه استان گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: این زائران در قالب 28 کاروان، 18 کاروان اهل سنت و 10 کاروان تشییع در سال 98 به حج اعزام می شوند.

 

وی تصریح کرد: تمامی کاروان های استان گلستان مدینه بعد هستند و درجه فیمتی نیز از 22 میلیون و 200 هزار تومان تا 27 میلیون و 700 هزار تومان است.

 

میرقاسم پور با اشاره به آغاز ثبت نام زائران حج تمتع 98 از ساعت 10 صبح روز (جمعه 10 اسفند) همزمان با سراسر کشور در استان گلستان، اظهارداشت: اولویت اول ثبت نام با کسانی است که به سامانه الکترونیکی رزرو مراجعه کرده و کد رهگیری را دریافت کرده باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: فراخوان تبت نام حج 98 مشمول کسانی است که تا پایان بهمن سال 85 دارای فیش هستند و قصد دارند در حج سال آینده به سفر معنوی حج مشرف شوند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: برابر بخشنامه اگر در 5 روز اول تا (15 اسفند) کاروان ها تکمیل نشد دارندگان فیش های تا 15 اسفند 95 می توانند برای ثبت نام اقدام کنند و اگر تا 15 روز بعد نیز کاروان ها تکمیل نشدند مجددا تا دارندگان فیش تا پایان اسفند 85 می توانند به کاروان ها جهت ثبت نام مراجعه کنند.

 

وی اظهارداشت: زائران می توانند هم به صورت حضوری با مدارک لازم همچون اصل فیش ودیعه گذاری و گذرنامه معتبر تا 15 بهمن 98 به 28 دفاتر زیارتی استان مراجعه و یا  به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت نام مقدماتی خود در سامانه حج 98 اقدام کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: ثبت نام زائران زمانی قطعی می شود که هزینه مرحله اول و معاینه پزشکی را انجام داده باشند.

 

وی هزینه سفر در مرحله اول را 15 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مابقی هزینه سفر حج بر اساس وضعیت فیش در اختیار متقاضی توسط سیستم بانکی محاسبه خواهد شد.

 

میرقاسم پور افزود: زائران بدانند بر اساس تصمیمات شورای عالی حج و حمایت رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهور، ارز زائران با مبلغ 7 هزار تومان محاسبه خواهد شد که سرانه هز زائر 3100 تا 3300 دلار معادل 23 تا 25 میلیون تومان در مدت یک ماه است.

 

وی یادآور شد: در سال گذشته 4 هزار و 50 گلستانی به حج اعزام شدند.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان مجلس خبرگزاری استعفای ظریف محمد جواد ظریف مقام معظم رهبری ظریف گام دوم انقلاب حوزه علمیه اعلام سهمیه حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر حج و زیارت استان لرستان گفت:امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر لرستانی  در قالب هشت کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. 
مصطفایی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف برای آموزش زائران افزود:همایش متمرکز زائزان شهرستانهای خرم آباد و کوهدشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده