Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد برکت 3 هزار و 160 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری برای حذب سرمایه گذاری بخش های مختلف آمادگی کامل را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری نسبت به جذب سریع تر سهمیه استان در تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر اقدامات لازم را انجام دهند.
رئیس کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی استان با هدف آگاهی عمومی در بهره مندی از شرایط تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی نسبت به اطلاع رسانی گسترده و نشست های هم اندیشی و توجیهی با اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اقدام کنند.
وی گفت: معرفی تمامی رسته ها و رشته های مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری برای مردم تشریح و تبیین شود.
وی افزود: مسئولان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دستگاه های اجرایی مرتبط و کارگزار اشتغال در چهارمحال و بختیاری برای اطلاع رسانی در حوزه جذب تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی اقدام کنند.
وی افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و تمامی مسئولان و تصمیم گیران چهارمحال و بختیاری موظفند در نشست های تصمیم گیری حاضر شوند.
عباسی تصریح کرد: در غیر این صورت مسئول مربوطه باید با دفتر استاندار هماهنگی های لازم را انجام دهد و یک معاون به عنوان نماینده تام الاختیار برای حضور در نشست ها معرفی کند.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سهمیه این استان در تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی 3 هزار و 58 میلیارد ریال بوده است.
حفیظ الله فاضلی تصریح کرد: از این مبلغ تاکنون 2 هزار و 607 میلیارد ریال مصوب و یکهزار و 729 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی یادآور شد: از مجموع 3 هزار و 58 میلیارد ریال سهمیه چهارمحال و بختیاری در تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی 47 درصد برابر یکهزار و 439 میلیارد ریال به شهرستان لردگان اختصاص یافت.
فاضلی اظهار داشت: از این مبلغ تاکنون 717 میلیارد ریال مصوب و 528 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
به گزارش ایرنا، برای ارتقای آگاهی عمومی در بهره مندی از شرایط تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی باید اطلاع رسانی گسترده و برگزاری نشست های هم اندیشی و توجیهی با اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها صورت گیرد.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال بنياد بركت چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، احمد فرهادی امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح وارگه دانایی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق عشایری استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کاروان دانایی در مناطق عشایری و روستایی، عنوان کرد: این طرح در سال گذشته برای ارائه خدمات کتاب‌محور برگزار شد، در سال جاری نیز طرح وارگه دانایی از اردیبهشت‌ماه اجرا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

فرهادی با اشاره به اینکه طرح کاروان دانایی در سال گذشته با مشارکت بسیج، امور عشایر و آموزش و پرورش، اجرا و دستگاه‌های هلال احمر و شبکه بهداشت نیز در کنار این طرح، خدمت‌رسانی کردند. در سال جاری بیش از 2 هزار جلد کتاب در نقاط روستایی و عشایری در طرح کوله‌پشتی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به حضور کتابداران استان در مناطق روستایی و عشایری و فعالیت‌های کتابخوانی و کتاب‌محور، خاطرنشان کرد: لازم است در طرح کتابخانه سیار که مصوبه سفر ریاست جمهوری است، خودرو تامین شود تا این طرح در استان اجرایی شود.

به گزارش تسنیم، وارگه واژه‌ای ترکیبی از دو بخش "وار" به معنی خانه و"گه" به معنی جا و مکان است و در واقع به خانه موقت عشایری «وارگه» می‌گویند. قرار است طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری استان اجرایی شود.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی