Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری فاروج گفت: خبر خوش حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری شهرستان بر اساس رصد متولیان کشوری، این است که در شهرستان کمترین انحراف را در این بخش داشته ایم.

مسعود صادق به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:‌ از اسفندماه سال گذشته نشست های متعددی برای معرفی طرح های اشتغال در این حوزه برگزار شد تا طرح ها از تنوع مناسب، کاربردی و موثری برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری فاروج افزود: سهمیه اعتباری تسهیلات شهرستان 280 میلیارد ریال بود که تا کنون 155 میلیارد ریال آن جذب شده  و 40 تا 50 میلیارد ریال دیگر آن هم آماده پرداخت است.

 

وی رتبه شهرستان در اشتغال پایدار روستایی و عشایری را در بین هشت شهرستان، رتبه سوم عنوان کرد و افزود: در ارزیابی که به صورت رندومی  از بین طرح های ارائه شده به چهار بانک عامل شهرستان از سوی متولیان کشوری انجام شد، کمترین انحراف در پرداخت و عملیاتی شدن طرح ها مشاهده شد.

 

در کمیته فنی شهرستان 356 طرح در راستای اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ارزش 490 میلیارد ریال بررسی و از این تعداد 344 طرح به ارزش 319 میلیارد ریال به  بانک های عامل معرفی و بعد از کارشناسی انجام شده، 247 طرح به تایید رسید.

 

طرح ملی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری یکی از مهم ترین طرح های دولت در زمینه اشتغال در حوزه روستایی در این دولت  است. پایه ریزی این طرح بر اساس شناسایی مزیت های استانی و رسته های پر اشتغال در حوزه های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی، پوشاک، کفش، گردشگری، آی تی، حمل و نقل و بافت فرسوده است.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استعفای ظریف ظریف محمد جواد ظریف شبستان بیانیه گام دوم انقلاب مجلس خبرگزاری حضرت زهرا س حوزه علمیه تسهیلات اشتغال روستایی اشتغال روستایی شهرستان فاروج اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد