Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:18:39 GMT

ساری: تسویه بدهی کپا به تیم با نیمکت‌نشینی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۲۵۳۹

ساری: تسویه بدهی کپا به تیم با نیمکت‌نشینی

ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی بعد از پیروزی 2-0  تیمش مقابل تاتنهام از این نتیجه ابراز رضایت کرد و گفت کپا با نیمکت‌نشینی در این بازی، دِین خود را به هم‌تیمی‌هایش ادا کرده است.

به گزارش"ورزش سه"، چلسی دیروز در  خانه خود استمفوردبریج، در دربی شهر لندن به مصاف تاتنهام رفت تا با پیروزی 2-0 بحران‌های اخیر را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی که به خصوص بعد از فینال جام اتحادیه و ماجرای پر سر و صدای تعویض کپا و درگیری‌اش با ساری، در بحران فرو رفته بود با این پیروزی مهم برای آبی‌ها، به سرمربی ایتالیایی کمک کرد تا از جایگاهش در این تیم مطمئن‌تر شود.

 

بعد از پیروزی دیروز مقابل تاتنهام، اولین سوالها از ساری درباره کپا و نیمکت‌نشینی او در این بازی بود. ساری در پاسخ به این سوالات گفت:" به نظرم تصمیم درستی بود. کپا مرتکب اشتباه بزرگی شده بود که بعد متوجه شد و بدهی‌اش را با باشگاه تسویه کرد. حالا هم باید دِین خود را به تیم ادا می‌کرد".

 

 

ساری در ادامه درباره بازی گفت:" من معتقدم که با این نتیجه می‌توانیم بار دیگر به رقابت جدی با تاتنهام در جدول امیدوار باشیم. البته فاصله امتیازی ما خیلی زیاد است ولی این را فراموش نکنید که ما یک بازی کمتر از آنها داریم".

 

سرمربی ایتالیایی چلسی درباره شایعات جدایی‌اش از چلسی گفت:" من در روزهای اخیر دو سه بار با باشگاه صحبت کرده‌ام.مشکل ما خیلی بزرگ نیست. این به نظر من مشکل بزرگی نمی‌آید. در این شغل آدم هر هفته تحت فشار قرار می‌گیرد و این طبیعی است. هر مربی‌ای که دو سه بازی پشت سر هم را ببازد حت فشار قرار می‌گیرد".

 

چلسی مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم