Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال بیش از ۶ هزار شغل پایدار برای خانواده‌های تحت پوشش نهاد حمایتی با ۷۰۰ میلیارد ریال ایجاد شده است.

امین اله کردعلیوند  بیان کرد: در بخش مشاغل روستایی نیز از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۸۰۰ شغل با ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: یکی از رویکرد‌های کمیته امداد در بخش اشتغال این است که دیدگاه مددجویان نسبت به شغل‌های سنتی تغییر داده شود.
کردعلیوند افزود: از جمله برنامه‌های مورد نظر در بخش اشتغال و کارآفرینی، تاسیس و ایجاد کانون خیرین اشتغال، باشگاه کارآفرینان و افتتاح کلینیک کارآفرینی است.

انتهای پیام /ب

۶ هزار شغل پایدار برای مددجویان کمیته امداد لرستان ایجاد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد