Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود عرب نژاد مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۸۵ که قبلا نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام کرده اند، می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دهم اسفند ماه نسبت به ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در صورتی که این افراد و دارای اولویت به حد نصاب نرسند مجددا ۵ روز بعد اولویت‌های تاریخ ۱۵ اسفندماه ۸۵ و بازهم اگر به حد نصاب نرسیدیم ۵ روز بعد اولویت ۳۰ اسفندماه ۸۵ را اعلا م. خواهیم کرد.

عرب نژاد تصریح کرد:به منظور تسهیل در پرداخت زائرین حج تمتع سال ۱۳۹۸، هزینه سفر در دو قسط دریافت خواهد شد که قسط اول مبلغ ۱۵ میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سود‌های تعلق گرفته به آن) همزمان با ثبت‌نام در کاروان‌ها دریافت خواهد شد و زمان دریافت قسط دوم متعاقبا اعلام خواهد شد که قطعی شدن ثبت نام منوط به انجام معاینات پزشکی و پرداخت قسط دوم هزینه سفر خواهد بود.

وی بیان داشت: فرآیند ثبت نام کاروان‌های حج ۹۸، نام نویسی فقط در کاروان‌های شهر یا شهرستان محل سکونت که در سامانه انتخاب شده، امکان پذیر خواهد بود؛ وزائران دقت لازم را داشته باشند و اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir به‌روزرسانی و اصلاح کنند.

مدیر حج وزیارت استان کرمان گفت:حداقل مبلغ ثبت نامی برای تمتع امسال ۲۲ میلیون و حداکثر مبلغ ۲۹ میلیون تومان خواهد بود.

عرب نژاد افزود: امسال سهمیه استان کرمان ۳۵۰۰ زائرخواهد بود که نسبت به سال گذشته ۵۰۰ نفر افزایش داریم.

وی گفت: طبق اطلاعات اولیه و بر اساس مراجعات حضوری قبل از ثبت نام تعداد بانوان بیش از آقایان خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان کرمان بیان داشت:دارندگان قبوض پس از ثبت نام نهایی ظرف مدت ۷۲ ساعات بعد با مراجعه حضوری مدارک خود را تحویل نمایند.

سهمیه حج تمتع امسال استان کرمان ۲۴ کاروان به تعداد ۳۵۰۰ نفرخواهد بود.
انتهای پیام/ح

آغاز ثبت نام حج تمتع درکرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج تمتع کاروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل