Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: دوره مقدماتی تربیت مربی سواد رسانه ای با شرکت ۱۵۰ نفر در خراسان جنوبی آغاز شد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

سجاد رضائی در حاشیه برگزاری این دوره  در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: دوره مقدماتی تربیت مربی سواد رسانه ای روز پنج شنبه 9 اسفندماه در خراسان جنوبی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره تربیت مربی سواد رسانه ای با شرکت 150 نفر از درخواست کنندگان این دوره در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.

مسئول فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه در این دوره سعی شده است از اساتید کشوری استفاده شود بیان کرد: سرفصل های ارائه شده در این دوره اقناع سازی، ْ آسیب های فضای مجازی، ْ تفکر انتقادی و غربالگری رسانه ای است.

ایلام| فضای مجازی توان مقابله با کتاب را نداردکردستان| تقویت فرهنگ استفاده صحیح و بهینه از فضای مجازی با ارتقای سواد رسانه‌ایتمسخر امارات در فضای مجازی با سفر اسد به ایران‌دولت بسترهای لازم برای فعالیت فضای مجازی ایمن و سالم را فراهم کندسومین جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

رضائی تصریح کرد: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با هدف تربیت مربیگری سواد رسانه ای آموزش داده می شوند که می توانند با تسلط بر مفاهیم سواد رسانه ای این مبحث مهم را در بین عموم مردم گسترش دهند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از خلاهای امروز فرهنگ عمومی جامعه نبود فهم عمومی صحیح و استفاده درست از فضای مجازی است که در این راستا باید سواد رسانه ای را در بین اقشار مختلف مردم گسترش داد.

مسئول فضای مجازی سپاه خراسان جنوبی یادآور شد: افراد آموزش دیده در این دوره در شبکه مربیان سواد رسانه ای استان عضو می شوند که همچنان به صورت مستمر و آنلاین با محتواهای جدید در این خصوص آشنا می شوند.

رضایی اظهار داشت: در سال آینده دوره پیشرفته تربیت مربی سواد رسانه ای برای منتخبین این دوره اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • زبان طنز نیشدار است