Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از شناسایی و دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «مسعود سپهوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  باند سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس متلاشی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: این باند شامل پنج سارق و یک نفر مالخر بودند که پس از شناسایی با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ سپهوند با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۰ فقره سرقت در آران و بیدگل گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با توصیه به مردم براي توجه به هشدارهای پلیس برای پيشگيري از سرقت گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و يا تردد افراد مشكوك و ناشناس مراتب را سريعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

 

سرهنگ سپهوند افزود: برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استعفای ظریف شبستان محمد جواد ظریف خبرگزاری مجلس ظریف بیانیه گام دوم انقلاب روز زن مقام معظم رهبری باند سارقان متلاشی شدن باند سرقت شهرستان آران و بیدگل باند سرقت آران و بیدگل باند حوادث اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه