Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:08:52 GMT

جولان طوفان و گردوخاک در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۳۵۰۸

جولان طوفان و گردوخاک در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش توفان گردوخاک سبب شد تا در اثر خیزش گردوغبار غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان به 6 هزار و 181 میکروگرم بر مترمکعب معادل 41 برابر حد مجاز برسد.

محسن حیدری، در گفت و گو ایسنا افزود: از دیروز وزش باد در زاهدان و برخی نواحی مرکزی شروع شد که نیمه شب گذشته تبدیل به توفان و گردوخاک شد و شدت گردوغبار در هوای زاهدان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشینه سرعت وزش باد در زاهدان به 86 کیلومتر بر ساعت رسید، افزود: وزش این باد، دید افقی در محدوده فرودگاه بین المللی زاهدان را 500 متر کاهش داد و سبب شد تا کیفیت هوا به شدت کاهش یابد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: وزش باد همچنان در زاهدان و برخی نواحی مرکزی استان ادامه دارد و انتظار می‌رود به سبب خیزش گردوغبار ناشی از آن، تردد در محورهای منتهی به زاهدان، و برخی نواحی مرکزی با اختلال همراه شود.

حیدری تصریح کرد: این شرایط با شدت و ضعف تا صبح شنبه در نواحی مرکزی و نیمه شمالی استان ادامه دارد که انتظار می رود گردوغبار حاصل از باد شدید به نواحی شمالی استان نیز نفوذ کند.

وی در ادامه به آخرین وضعیت فعالیت سامانه بارشی در استان اشاره کرد و گفت: صبح امروز بارش هایی از برخی نواحی مرکزی استان نظیر خاش گزارش شد که انتظار می رود امروز رگبار ملایم تا متوسط و رعدوبرق در نواحی مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان تداوم داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: روزهای جمعه و شنبه با تقویت سامانه بارشی، رگبار متوسط تا سنگین، رعدوبرق و تگرگ همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه های فصلی برای بیشتر نقاط این استان پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرد و غبار منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد