Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@10:43:47 GMT

کوچک‌ترین پسر دنیا به خانه رفت +عکس

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۳۵۸۱

کوچک‌ترین پسر دنیا به خانه رفت +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزادی که هنگام تولد تنها ۲۶۸ گرم وزن داشت، پس از چند ماه مراقبت در یکی از بیمارستان‌های ژاپن مرخص شد. بیمارستان دانشگاه کیئو در کشور ژاپن با اعلام این خبر توضیح داد این نوزاد پسر که در ماه اوت با کم وزنی مفرط به دنیا آمد و پزشک‌ها از بیم به خطر افتادن جان او مجبور شدند به مدت چند ماه او را تحت مراقبت قرار دهند، با رسیدن به شرایط ایده‌آل توانست به خانه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر این نوزاد پسر که رسانه‌ها از او به عنوان کوچک‌ترین پسر دنیا نام می‌برند، در گفتگو با خبرگزاری رویترز ضمن ابراز خرسندی از تلاش کادر پزشکی بیمارستان و سلامتی فرزندش اعلام کرده که پس از زایمان و مطلع شدن از وضعیت نوزاد امید زیادی به زنده ماندن او نداشت.

گفتنی است؛ پیش از این  رکورد قبلی کم وزن ترین نوزاد پسر جهان به کودکی آلمانی اختصاص داشت که در سال ۲۰۰۹  تنها با ۲۷۴ گرم وزن به دنیا آمده بود. بر اساس این گزارش کوچکترین نوزاد دختر نیز سال ۲۰۱۵ در آلمان با وزن ۲۵۲ گرم پا به جهان گذاشته بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شگفت انگیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش

 

به گزارش تابناک، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل