Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@23:37:26 GMT

ستاره پرسپولیس به دنبال طلسم شکنی+ عکس

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۳۶۷۶

ستاره پرسپولیس به دنبال طلسم شکنی+ عکس

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ماریو بودیمیر، مهاجم ۳۳ ساله کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در نقل و انتقالات نیم فصل از دیناموزاگرب به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شد، هنوز نتوانسته در این خودش را پیدا کند.

 

بودیمیر در نخستین بازی که مقابل سپیدرود رشت در چارچوب جام حذفی بازی کرد تا دیدار مقابل استقلال خوزستان که در ترکیب اصلی حضور داشت، (۵ بازی) تاثیرگذار نبوده و امیدوارست تا مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کند تا طلسم شکسته شود، البته او یک گل در جام حذفی و در ضربات پنالتی مقابل پدیده به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بودیمیر که سابقه بازی در تیم‌های آپوئل نیکوزیا، رودز و ... دارد هنوز نتوانسته بر خلاف سال‌های گذشته خوب عمل کند، اما برانکو در صدد است تا مانند دیدار با آبی‌های دیار کارون، این بازیکن را همراه با علی علیپور در خط حمله قرار دهد تا با تعداد نفرات بیشتری بتواند به دروازه حریف حمله کند.  

 

 

در بازی با شاگردان سرجیو پرتغالی، علیرضا بیرانوند مانند همیشه درون دروازه است. محمد نادری، مهدی شیری، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در خط دفاع بازی می‌کنند. احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و سیامک نعمتی در خط هافبک توپ می‌زنند و بودیمیر و علی علیپور هم ۲ مهاجم سرخ‌پوشان هستند.

 

پرسپولیس که در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، امیدوار است امروز با شکست صنعت نفت به صدر جدول برسد. بازی این ۲ تیم در دور رفت یک بر یک شد که برای سرخ‌پوشان علی علیپور و برای آبادانی‌ها میلاد جهانی گلزنی کردند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بودیمیر ماریو بودیمیر ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی