Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-05@14:16:04 GMT

باند دختر رزمی‌کار و همدستانش متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۳۸۳۰

خرداد: کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دختر رزمی‌کاری را که با تشکیل باند اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، دستگیر کردند.
به گزارش ایسنا، مدتی قبل شماری از شهروندان با ارائه شکایت‌هایی مشابه‌ای اعلام کردند که از سوی دختری که آشنا به فنون رزمی بوده، مورد سرقت قرار گرفته‌اند که با کسب این اطلاعات رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران و کارآگاه اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که دختری پس از کرایه دربست خودروهای سواری در میانه مسیر با ضرب و شتم راننده اموال قیمتی داخل خودرو از جمله تلفن همراه، تبلت و پول نقد رانندگان را به سرقت برده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحقیقات مأموران ادامه داشت تا اینکه در جریان آن مأموران به سرنخ‌هایی از این دختر دست پیدا کرده و متوجه شدند که پس از کرایه خودرو از سوی دختر جوان، دو مرد با خودرویی دیگر اقدام به تعقیب وی کرده و پس از سرقت از راننده و پیاده شدن از خودرو این دختر را فراری داده‌اند.
با کسب این اطلاعات و اخذ مجوز از مقام قضائی مأموران پلیس در عملیاتی این دختر و دو همدستش را دستگیر کردند که آنان در بازجویی‌هایی انجام شده در اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به بیش از ۳۰ فقره سرقت با همین شیوه اعتراف کرده و ادعا کردند که در چند هفته اخیر به طور متوسط چهار تا پنج سرقت در هفته انجام داده‌اند.
همچنین در ادامه رسیدگی به این پرونده چهار مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی شدند که با دستگیری آنان مشخص شد که این مالخران پس از خرید تبلت و تلفن همراه مسروقه از سارقان آنها قطعه قطعه کرده و قطعات آن را به فروش می‌رساندند و چندین مورد چک مسروقه را نیز در ناصرخسرو به فروش رسانده‌اند.
اعضای این باند پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. برچسب ها: دستگیری ، دختر رزمی‌کاری ، پلیس آگاهی تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: دستگیری پلیس آگاهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان