Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:34:25 GMT

دختر ۵ ساله گم‌شده طی دو روز پیدا شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۳۸۹۰

دختر ۵ ساله گم‌شده طی دو روز پیدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف پرونده فقدان دختر ۵ ساله به نام مهسا در محدوده خیابان فلاح خبر داد.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۷:۰۰ روز دوشنبه مورخه ۱۳۹۷/۱۲/۶ یکی از شهروندان منطقه فلاح با مراجعه به کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از فقدان دختر ۵ ساله‌اش به نام مهسا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر مهسا در اظهاراتش به مأموران گفت: من به‌عنوان کارگر فضای سبز در پارک کار می‌کنم. امروز مهسا به همراه خواهر ۳ ساله و برادر ۸ ساله‌اش به پارک آمد؛ آن‌ها مشغول بازی کردن بودند و من نیز طبق مشغول کار کردن شدم. زمانی که برای سرکشی به بچه‌ها به محل بازی کردن آن‌ها رفتم متوجه شدم که مهسا داخل پارک نیست؛ به‌سرعت موضوع را با همسرم مطرح کرده و بچه‌ها را به او دادم و خودم در داخل پارک و خیابان‌های حوالی پارک به دنبال مهسا گشتم اما تاکنون نتوانستم او را پیدا کنم.

با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و با تشکیل پرونده فقدان کودک، تحقیقات میدانی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفت.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده  پارک به‌ویژه دوربین‌های یک مرکز تجاری موفق به شناسایی تصویر مهسا شدند که به‌تنهایی در خیابان اصلی محدوده پارک تردد می‌کرد.

با اطمینان از این موضوع که هیچ‌گونه کودک ربایی صورت نگرفته، اقدامات مشترک کارآگاهان اداره یازدهم و مأموران کلانتری امامزاده حسن به‌صورت گشت زنی در منطقه آغاز شد و سرانجام مهسا ساعت ۱۱ مورخه ۰۷/۱۲/۱۳۹۷ در منطقه فلاح پیدا شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر پیدا شدن مهسا گفت: با پیدا شدن مهسا بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد؛ برابر اعلام تیم پزشکی بیمارستان مشخص شد هیچ‌گونه آسیب بدنی به این دختربچه ۵ ساله وارد نشده است؛ در پایان، با حضور پدر و مادر مهسا در کلانتری ۱۴۹ وی به خانواده‌اش تحویل داده شد.

کد خبر 4553879 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی دادسرای جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه نزاع و درگیری خیابانی منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد گفت: قاتل ۴۱ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد یازدهم اردیبهشت جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودرو پراید از محل متواری شده است افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حدادی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750134

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران