Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهم از ۱۴۰۰ نفر حدود ۱۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تبلیغات گسترده و فعالیت یک شرکت ساخت‌وساز در قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مدیر پروژه از سال 90 با تأسیس دفتری مجلل و استفاده از خودروهای گران‌قیمت و ظاهری فریبنده اقدام به تبلیغات گسترده و ثبت‌نام و پیش‌فروش آپارتمان کرده که با گذشت 7 سال هنوز در حال ساخت و اتمام آپارتمان‌های 130 واحدی بوده است.

کلاهبردار 7 میلیاردی در گلستان به دام افتادکلاهبردار 9 میلیاردی شرق مازندران دستگیر شدعامل کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی از زوجین جوان در مشهد دستگیر شد

سردار آقاخانی تصریح کرد: نتیجه استعلام از مبادی مربوطه نشان می‌داد این پروژه فاقد هرگونه مجوز یا پروانه ساخت از شهرداری بوده ضمن اینکه مدیر پروژه دائماً به یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تردد دارد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در ادامه پس از هماهنگی قضائی دفتر این شرکت پلمب و جهت جلوگیری از فرار متهم با حکم قضائی نامبرده ممنوع‌الخروج که نهایتاً دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد.

سردار آقاخانی گفت: متهم طی تحقیقات صورت گرفته اذعان کرد 130 واحد این پروژه را به 1400 نفر پیش‌فروش و از هر خریدار مبالغی بین 50 تا 70 میلیون تومان و در مجموع حدود 100 میلیارد تومان دریافت کرده که نهایتاً نامبرده با تفهیم اتهام و قرار قانونی 200 میلیارد تومانی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه تعداد زیادی از شکات شناسایی و طی تماس تلفنی جهت طرح شکایت در حال معرفی به دادسرا هستند، تأکید کرد: متأسفانه در شرایط اقتصادی، شهروندان بدون بررسی به سمت این‌گونه فعالیت‌های تجاری روی آورده و همین امر زمینه‌ساز کلاهبرداری گسترده را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد