Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: توجه جدی و تبلیغ و ترویج ولایت پذیری، قرآن و مکتب و خدمت به مردم در جامعه بهترین معروف هاست.
آیت الله شاهچراغی بررسی بیشتر مصادیق معروف و منکر در استان سمنان را خواستار شد.
استاندار سمنان هم در این جلسه گفت: تقویت سرمایه های اجتماعی در شرایط کنونی جامعه به عنوان بزرگترین معروف در دستور کار قرار گیرد
علیرضا آشناگر گفت: بهبود شاخص ها در این حوزه می تواند بزرگترین معروف در استان سمنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سمنان با تاکید بر رعایت قانون در جامعه گفت: قانون اساسی کشور به عنوان فصل الخطاب ، باید مورد احترام‌ تمام افراد قرار گرفته و به عنوان‌ معروف به آن‌ پرداخته شود.
آشناگر با بیان اینکه خطا در جوامع انسانی دور از ذهن نیست، گفت: اجرای اصول امر به معروف و نهی از‌ منکر می تواند این خطاها را کاهش دهد.
استاندار سمنان، به ظرفیت رسانه ها برای تقویت عمل به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان‌ کرد: شفافیت در امور اداری و اقدامات در حوزه کاری تمام مسئولان باید به رسمیت شناخته شود، 
حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان هم در این جلسه حفظ نظام را از جمله معروفات مهم در جامعه دانست و گفت: مردم با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال به این معروف جامه عمل پوشاندند.
آسیابی حضور مسئولان بین مردم و رفع مشکلات آنان را هم از معروفاتی عنوان کرد که باعث ایجاد نشاط اجتماعی و اعتماد عمومی میشود.
تهیه فهرستی از معروف و منکرهای موجود در استان با همکاری دستگاه های اجرایی و همچنین بررسی معضلات اجتماعی جامعه و بازنگری در خصوص سیاست های رسیدگی به آنها از مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان امر به معروف و نهی از منکر ذهن قانون ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محبیان عصر چهارشنبه در مراسم پهلوانی و زورخانه‌ای ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: هر حرکتی که در راستای ترویج ورزش انجام می‌شود ارزشمند و مقدس است بالاخص ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی که اهمیت زیادی دارد.

محبیان اضافه کرد: در شرایطی که تکنولوژی بر جامعه حکمفرما شده است و میزان سرانه ورزشی کاهش یافته است هر حرکتی در ترویج ورزش بسیار مهم است افزایش چنین برنامه‌های بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: ورزش زور خانه‌ای در بیجار بیش از ۵۰ سال است که قدمت دارد و این نشان از اهمیت ویژه ایست که اینکه این ورزش در این شهرستان دارد.

محبیان تاکید کرد: ورزش باستانی از معدود ورزش‌هایی است که نقش پهلوانی در آن بر نقش قهرمانی غلبه دارد و علاوه بر سلامتی اخلاق مداری، مردانگی و افتادگی هم در این ورزش وجود دارد.

وی ادامه داد: فضائل اخلاقی در ورزش باستانی اهمیت زیادی دارد و چه خوب است که این ورزش را بین همه آحاد مردم و جوانان و نوجوانان ترویج دهیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: آنچه که در ورزش پهلوانی ما می‌بینیم عصاره آن را در شهدا و رزمندگان اسلام مشاهده می‌کنیم چرا که یک تقارن مبارک اتفاق افتاده است و تلفیق این برنامه با یادواره شهدا صورت گرفته است.

کد خبر 6088076

دیگر خبرها

  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه