Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:18:52 GMT

بعثت کرمانشاه در حوالی صدر جدول

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۲۶۳۱۶

بعثت کرمانشاه در حوالی صدر جدول

تیم بعثت کرمانشاه در مقابل شهدای بابلسر به تساوی تا همچنان در حوالی صدر جدول باقی بماند. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه روز گذشته در بابلسر به مصاف تیم شهدای این شهر رفت که در پایان به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های بعثت کرمانشاه و شهدای بابلسر در هفته بیست یکم در ورزشگاه بابلسر به مصاف یکدیگر رفتند که مدافع بعثت با دریافت کارت زرد در دقایق 2 و 7 مسابقه از زمین اخراج شد و پس از دقایقی بازیکنان شهدای بابلسر موفق شدند قفل دروازه بعثت را باز کنند تا نیمه اول این دیدار با پیروزی تیم بابلسر به پایان برسد.

در نیمه دوم حملات سرخپوشان بعثت کرمانشاه جواب داد و دفاع تیم شهدای بابلسر بر روی مهاجم بعثت مرتکب پنالتی شد تا ایوب سبحانی‌پور دیدار را به تساوی کشاند، اما بازیکنان بعثت کرمانشاه که در اندیشه صعود به لیگ یک هستند با وجود یک یار کمتر موفق شدند توسط وحید نجفی گل دوم را وارد دروازه شهدای بابلسر کنند تا در خانه حریف در آستانه پیروزی بزرگی قرار گیرند اما این پایان کار نبود تا داور مسابقه در صحنه‌ای جنجالی در دقیقه 90 با اعلام پنالتی برای شهدای بابلسر بازی را به تساوی بکشاند.

سرمربی تیم فوتبال بعثت در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم پیرامون این دیدار اظهار داشت: اخراج مدافع جوان تیم بعثت در ابتدای بازی باعث افت روحی بازیکنان شد تا در نیمه اول یک گل از حریف دریافت کنیم اما بین دو نیمه با صحبتهایی که بازیکنان انجام دادم و تغییر تاکتیک موفق شدیم ضمن جبران گل خورده، یک گل هم از حریف پیش بیفتیم. 

پرسپولیس مهمان بعثت کرمانشاه می‌شودکرمانشاه| بعثت کرمانشاه راهی لیگ دسته اول فوتبال شدکرمانشاه| بعثت کرمانشاه برای صعود به لیگ دسته اول آماده می‌شود

شهرام مهرپیما با بیان اینکه در دقایق پایانی این دیدار، داور یک پنالتی برای تیم حریف گرفت که منجر به گل و تساوی این دیدار شد، گفت: پیش از برگزاری دیدار بین دو تیم، یکی از داوران لیگ برتر که اصالتاً اهل بابلسر است به رختکن داوران رفت که این حضور و پنالتی مشکوک بازی در کنار قضاوت ناعادلانه داوران برخی موضوعات را در ذهن تداعی می‌کند.

مهرپیما خاطرنشان کرد: دلیلی ندارد که یک داور لیگ برتری در یک بازی لیگ دسته دوم به رختکن داوران برود و با آنها صحبت کند.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با تساوی در مقابل شهدای بابلسر 27 امتیازی شد تا تنها 3 امتیاز با منطقه صعود به لیگ دسته اول فاصله داشته باشد.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۲۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد

در مهمترین دیدار هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست مسابقه به کسل کننده‌ترین شکل ممکن به پایان رسید، اما در نیمه دوم یوونتوس نمایش به مراتب بهتری داشت و موقعیت‌های متعددی روی دروازه میلان خلق کرد، اما مارکو اسپورتیلو با واکنش‌های تماشایی خود، مانع از بازشدن دروازه تیمش شد.

این تساوی بیشتر به نفع میلان بود تا یوونتوس. روسونری با این یک امتیاز، ۷۰ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه دوم تثبیت شد. یوونتوس هم ۶۵ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم به خطر افتاد. بولونیا در صورت پیروزی در بازی فردا مقابل اودینزه، جای یووه را در رتبه سوم خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود